У сучасних автомобілях дедалі частіше зустрічається еко-режим – опція, активація якої дає змогу переналаштувати двигун і трансмісію так, щоб оптимізувати витрату пального і зменшити рівень шкідливих викидів в атмосферу. Незважаючи на те, що використання цієї технології дає водієві можливість заощадити, експерти категорично не рекомендують зловживати нею. Досвідчений моторист пояснив «SUV News», у чому полягають ризики постійного використання режиму «ЕКО».
За словами механіка, ключова проблема полягає в роботі двигуна на занижених обертах. Еко-режим форсує перехід на високі передачі, знижуючи навантаження на мотор, але це загрожує масляним голодуванням і прискореним зносом циліндропоршневої групи. Найбільшої шкоди двигуну завдається в міському середовищі, де відбуваються часті зупинки і прискорення.
Серйозної шкоди внаслідок тривалого використання еко-режиму завдається і КПП. При частих перемиканнях і навантаженні на низьких оборотах швидко зношуються синхронізатори і зчеплення. До того ж падає динаміка, що створює проблеми під час маневрів на трасі або при обгонах.
Моторист радить водіям чергувати їзду на «ЕКО» з їздою в діапазоні 3000-4000 об/хв. Це дасть змогу очистити камеру згоряння від вуглецевих відкладень і нагару, а також поліпшити відгук на газ, продовживши ресурс двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…