Categories: Статті

Чому не потрібно одразу їхати на АЗС після включення лампочки низького рівня палива

Сьогодні майже в кожному автомобілі є бортовий комп’ютер, який показує різну корисну інформацію на панелі приладів. Але повністю довіряти цим показникам не варто, адже іноді цифри на дисплеї відрізняються від реальних даних. Наприклад, комп’ютер може показувати, скільки ще можна проїхати на залишку палива, або коли загоряється лампочка про низький рівень палива. Проте не завжди треба одразу їхати на заправку. Чому – пояснив автомеханік.

Іноді трапляється, що лампочка палива загоряється, коли комп’ютер показує, що можна проїхати ще 100 і більше кілометрів, а іноді – коли залишається всього 50 кілометрів. Це залежить від того, скільки пального витрачалося в останній час і як водій керував автомобілем. Комп’ютер розраховує запас ходу на основі цих даних і того, скільки пального залишилося в баку. Є певні цифри, які показують, скільки ще можна проїхати після того, як загорілася лампочка.

Цей індикатор показує не точну відстань, яку можна проїхати після його активації, а кількість пального, що залишилося. У більшості автомобілів лампа загоряється, коли в баку залишається близько восьми літрів палива. На трасі, без різких прискорень, можна проїхати на цьому запасі до 150 кілометрів. У місті, де є затори, цього вистачить на приблизно 60 кілометрів.

Кожен випадок індивідуальний і залежить від багатьох факторів. Багато автомобілів мають датчики пального, які не завжди точно показують залишок пального, коли його вже мало. Тому насправді ви можете проїхати ще більшу відстань, ніж вказує індикатор. Зазвичай не враховується близько 2-3 літрів пального через конструкційні особливості паливного бака і системи.

Важливо зазначити, що на сучасних автомобілях бензинові двигуни можуть використовувати паливо майже до кінця. Але для дизельних двигунів це може призвести до проблем. Перш ніж спробувати вичерпати паливо до кінця, варто добре подумати, оскільки разом із паливом в двигун можуть потрапити забруднення, які накопичилися в баку за час експлуатації.

Осад у баку, який складається з частинок і сміття, може забити форсунки і спричинити серйозні проблеми, що потребують дорогого ремонту. Тому, коли загоряється індикатор низького рівня пального, краще відразу заправити бак і не затягувати з цим. Їздити на майже порожньому баку небезпечно, оскільки це може пошкодити двигун. Щоб уникнути проблем, намагайтеся не допускати, щоб паливо в баку закінчувалося, і регулярно його заправляти.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Розкрили нову вагому перевагу електромобілів над бензиновими авто: що це означає

Міністерство енергетики США та Агентство з охорони довкілля провели своє дослідження і виявили ще одну…

3 години ago

Водіям розкрили важливу додаткову функцію ременів безпеки, яку слід знати всім

Ремені безпеки — важливий елемент захисту в автомобілі. Їх правильне використання допомагає зменшити ризик травм…

15 години ago

Як водіям не отримати штраф за встановлення ГБО на автомобіль: відповідь від МВС

Через зростання цін на бензин і дизель українці почали переводити свої авто на газ. Навіть…

15 години ago

Нова заборона для водіїв в Україні: за що у Раді пропонують штрафи на 34 тисяч гривень і позбавлення прав

В Україні розглядають новий законопроєкт №9564, який пропонує заборонити водіям автомобілів гучний звук вихлопу. Якщо…

16 години ago

Не лише перевищення швидкості: три небезпечні маневри, за які поліція зупинить автомобіль

Багато українських водіїв вважають, що якщо не перевищувати швидкість, поліція їх не зупинить. Але насправді…

16 години ago

Чи можна переоформити авто без відвідування ТЦК: пояснення юриста

Через воєнний стан і вторгнення РФ українці мають багато обмежень, у тому числі й у…

17 години ago