Categories: Статті

Чому не потрібно одразу їхати на АЗС після включення лампочки низького рівня палива

Сьогодні майже в кожному автомобілі є бортовий комп’ютер, який показує різну корисну інформацію на панелі приладів. Але повністю довіряти цим показникам не варто, адже іноді цифри на дисплеї відрізняються від реальних даних. Наприклад, комп’ютер може показувати, скільки ще можна проїхати на залишку палива, або коли загоряється лампочка про низький рівень палива. Проте не завжди треба одразу їхати на заправку. Чому – пояснив автомеханік.

Іноді трапляється, що лампочка палива загоряється, коли комп’ютер показує, що можна проїхати ще 100 і більше кілометрів, а іноді – коли залишається всього 50 кілометрів. Це залежить від того, скільки пального витрачалося в останній час і як водій керував автомобілем. Комп’ютер розраховує запас ходу на основі цих даних і того, скільки пального залишилося в баку. Є певні цифри, які показують, скільки ще можна проїхати після того, як загорілася лампочка.

Цей індикатор показує не точну відстань, яку можна проїхати після його активації, а кількість пального, що залишилося. У більшості автомобілів лампа загоряється, коли в баку залишається близько восьми літрів палива. На трасі, без різких прискорень, можна проїхати на цьому запасі до 150 кілометрів. У місті, де є затори, цього вистачить на приблизно 60 кілометрів.

Кожен випадок індивідуальний і залежить від багатьох факторів. Багато автомобілів мають датчики пального, які не завжди точно показують залишок пального, коли його вже мало. Тому насправді ви можете проїхати ще більшу відстань, ніж вказує індикатор. Зазвичай не враховується близько 2-3 літрів пального через конструкційні особливості паливного бака і системи.

Важливо зазначити, що на сучасних автомобілях бензинові двигуни можуть використовувати паливо майже до кінця. Але для дизельних двигунів це може призвести до проблем. Перш ніж спробувати вичерпати паливо до кінця, варто добре подумати, оскільки разом із паливом в двигун можуть потрапити забруднення, які накопичилися в баку за час експлуатації.

Осад у баку, який складається з частинок і сміття, може забити форсунки і спричинити серйозні проблеми, що потребують дорогого ремонту. Тому, коли загоряється індикатор низького рівня пального, краще відразу заправити бак і не затягувати з цим. Їздити на майже порожньому баку небезпечно, оскільки це може пошкодити двигун. Щоб уникнути проблем, намагайтеся не допускати, щоб паливо в баку закінчувалося, і регулярно його заправляти.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

50 хвилин ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

2 години ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

3 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

4 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

24 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago