Чому не варто довго тримати турбомотор на холостих обертах
Турбомотори в сучасних автомобілях стали популярними завдяки своїй ефективності та потужності. Проте тривала робота на «холостих» обертах може негативно впливати на ці двигуни. Розглянемо, чому це відбувається і які проблеми можуть виникнути.
Вплив тривалої стоянки на «холостих» на турбіну
Коли двигун працює на холостих обертах, турбокомпресор працює, але не під великим навантаженням. Турбіна найкраще працює при 2000-2500 обертах на хвилину, а максимальну ефективність досягає при 3000-4000 обертах. На холостому ходу турбіна крутиться, але не використовує весь свій потенціал. Хоча тривала робота на холостих обертах не пошкоджує турбіну, вона не працює на повну силу.
Хоча тривала робота двигуна на холостих обертах не шкодить турбіні, це може викликати інші проблеми. Наприклад, з часом може збільшитися витрата моторної оливи.
Підвищена витрата оливи на «холостих»
Якщо ваш автомобіль має турбонаддув, ви можете помітити, що він споживає більше моторної оливи, коли працює на холостому ходу. Це особливо помітно в холодну погоду або влітку, коли включений кондиціонер. Це відбувається через те, що коли двигун працює без навантаження, олива може просочуватися через ущільнення турбокомпресора.
Коли двигун працює на холостому ходу, турбіна не працює на максимумі, тому з неї може просочуватися олива. Ця олива може потрапити в каталізатор і згоряти, що викликає сизий дим з вихлопної труби. Це шкодить не лише турбіні, але й може пошкодити головку блоку циліндрів, клапани і впускний колектор.
Рекомендації автовиробників
Щоб уникнути проблем, автовиробники рекомендують не тримати автомобіль з турбодвигуном на холостому ходу більше 20-30 хвилин. Це допомагає зменшити ризик збільшеного споживання оливи і запобігти можливим пошкодженням двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!