Categories: Статті

Чому не варто купувати повнопривідний позашляховик: шість важливих причин

Повнопривідні позашляховики завжди вважалися міцними, надійними і здатними долати складні маршрути. Вони користуються популярністю серед рибалок, мисливців і людей, які живуть у горах. Проте, для щоденного використання в місті такі потужні автомобілі можуть бути не дуже зручними. Експерти порталу “Телеграф” назвали шість причин, чому купувати позашляховик з повним приводом може бути недоцільно для городян.

1.Висока вартість купівлі
Повнопривідні автомобілі зазвичай коштують значно більше, ніж їх передньопривідні аналоги. Ціна позашляховиків зростає через додаткові елементи, такі як трансмісії та диференціали. Для багатьох покупців це важливий фактор — замість дорогого позашляховика вони можуть купити передньопривідний кросовер і заощадити на
початковій покупці.

Наприклад, базова версія популярного повнопривідного кросовера коштує на 20-30% більше, ніж передньопривідний варіант тієї ж моделі. Це значна різниця, особливо якщо автомобіль планується використовувати в основному в місті.

2.Збільшене навантаження на двигун
Додаткові компоненти повного приводу значно навантажують двигун. Вони збільшують вагу автомобіля і додають тертя в трансмісії. Позашляховики з повним приводом потребують більш потужних двигунів, щоб компенсувати ці фактори, що може призвести до швидшого зносу. Навіть при використанні режиму переднього приводу (2WD) додаткові витрати енергії і вага залишаються.

3.Проблеми з охолодженням
Повнопривідні системи частіше перегріваються, особливо під час їзди по бездоріжжю. У міських умовах ця проблема може бути менш помітною, але якщо ви раптом вирішите виїхати за місто, система охолодження може сильно навантажитися. Власники позашляховиків часто ставлять додаткові захисні елементи, щоб захистити радіатори від бруду і піску, але це може погіршити охолодження двигуна і викликати його перегрів.

4.Збільшені витрати на обслуговування
Експлуатація позашляховика буде значно дорожчою, ніж у випадку з передньопривідним кросовером. Повнопривідні автомобілі потребують частішого технічного обслуговування, пов’язаного з трансмісією і підвіскою. Це включає частішу заміну трансмісійної оливи, налаштування роздавальних коробок та інші витрати, які можуть суттєво підвищити витрати на утримання.

Також потрібно враховувати витрати на паливо. Позашляховики споживають більше пального через велику вагу та опір трансмісії, особливо в повнопривідній версії. Для коротких поїздок по місту це може стати зайвими витратами, оскільки передньопривідний автомобіль забезпечує достатню прохідність при меншій витраті пального.

5.Складна підвіска
Задня підвіска повнопривідних позашляховиків зазвичай складніша, ніж у передньопривідних автомобілів. Це пов’язано з необхідністю додаткових елементів, які допомагають розподіляти крутильний момент на всі чотири колеса. Ці елементи можуть швидше зношуватися, особливо при активному використанні. У передньопривідних автомобілях підвіска простіша і потребує менше обслуговування, що робить їх більш надійними в довгостроковій перспективі.

6.Потенційні проблеми з уживаними автомобілями
Коли купуєте б/в повнопривідний позашляховик, завжди є ризик, що попередній власник активно використовував його на бездоріжжі. Це може означати, що вузли трансмісії, підвіски та двигуна зносилися більше. В результаті вам можуть знадобитися додаткові витрати на ремонт і обслуговування таких автомобілів. Як правило, ці витрати значно вищі, ніж у передньопривідних моделях.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Розкішні кросовери, які стрімко втрачають свою вартість: топ-10 моделей

Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…

29 хвилин ago

Що важливіше при виборі вживаного авто: вік чи пробіг

Купівля вживаного авто завжди несе ризики. Вік і пробіг часто використовують як показники надійності, але…

59 хвилин ago

Чи можуть працівники ТЦК позбавляти водіїв права керувати авто

Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…

10 години ago

Чому бензин використовують у малих автомобілях, а дизель — у великих

Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…

13 години ago

Чому спускають шини: три неочевидні причини

Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…

21 годину ago

Як зрозуміти, що двигун скоро вийде з ладу: 5 основних ознак

Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…

21 годину ago