Categories: Статті

Чому не варто купувати повнопривідний позашляховик: шість важливих причин

Повнопривідні позашляховики завжди вважалися міцними, надійними і здатними долати складні маршрути. Вони користуються популярністю серед рибалок, мисливців і людей, які живуть у горах. Проте, для щоденного використання в місті такі потужні автомобілі можуть бути не дуже зручними. Експерти порталу “Телеграф” назвали шість причин, чому купувати позашляховик з повним приводом може бути недоцільно для городян.

1.Висока вартість купівлі
Повнопривідні автомобілі зазвичай коштують значно більше, ніж їх передньопривідні аналоги. Ціна позашляховиків зростає через додаткові елементи, такі як трансмісії та диференціали. Для багатьох покупців це важливий фактор — замість дорогого позашляховика вони можуть купити передньопривідний кросовер і заощадити на
початковій покупці.

Наприклад, базова версія популярного повнопривідного кросовера коштує на 20-30% більше, ніж передньопривідний варіант тієї ж моделі. Це значна різниця, особливо якщо автомобіль планується використовувати в основному в місті.

2.Збільшене навантаження на двигун
Додаткові компоненти повного приводу значно навантажують двигун. Вони збільшують вагу автомобіля і додають тертя в трансмісії. Позашляховики з повним приводом потребують більш потужних двигунів, щоб компенсувати ці фактори, що може призвести до швидшого зносу. Навіть при використанні режиму переднього приводу (2WD) додаткові витрати енергії і вага залишаються.

3.Проблеми з охолодженням
Повнопривідні системи частіше перегріваються, особливо під час їзди по бездоріжжю. У міських умовах ця проблема може бути менш помітною, але якщо ви раптом вирішите виїхати за місто, система охолодження може сильно навантажитися. Власники позашляховиків часто ставлять додаткові захисні елементи, щоб захистити радіатори від бруду і піску, але це може погіршити охолодження двигуна і викликати його перегрів.

4.Збільшені витрати на обслуговування
Експлуатація позашляховика буде значно дорожчою, ніж у випадку з передньопривідним кросовером. Повнопривідні автомобілі потребують частішого технічного обслуговування, пов’язаного з трансмісією і підвіскою. Це включає частішу заміну трансмісійної оливи, налаштування роздавальних коробок та інші витрати, які можуть суттєво підвищити витрати на утримання.

Також потрібно враховувати витрати на паливо. Позашляховики споживають більше пального через велику вагу та опір трансмісії, особливо в повнопривідній версії. Для коротких поїздок по місту це може стати зайвими витратами, оскільки передньопривідний автомобіль забезпечує достатню прохідність при меншій витраті пального.

5.Складна підвіска
Задня підвіска повнопривідних позашляховиків зазвичай складніша, ніж у передньопривідних автомобілів. Це пов’язано з необхідністю додаткових елементів, які допомагають розподіляти крутильний момент на всі чотири колеса. Ці елементи можуть швидше зношуватися, особливо при активному використанні. У передньопривідних автомобілях підвіска простіша і потребує менше обслуговування, що робить їх більш надійними в довгостроковій перспективі.

6.Потенційні проблеми з уживаними автомобілями
Коли купуєте б/в повнопривідний позашляховик, завжди є ризик, що попередній власник активно використовував його на бездоріжжі. Це може означати, що вузли трансмісії, підвіски та двигуна зносилися більше. В результаті вам можуть знадобитися додаткові витрати на ремонт і обслуговування таких автомобілів. Як правило, ці витрати значно вищі, ніж у передньопривідних моделях.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago