Categories: Статті

Чому не варто вмикати фари перед запуском двигуна

З настанням зими водії часто думають, як легше завести двигун у мороз. Одна популярна порада — на кілька секунд увімкнути фари перед запуском двигуна. Кажуть, що це допомагає, коли акумулятор замерзає і його ефективність падає. Але чи працює цей метод насправді? Розберімося, що про це думають автоелектрики і які є сучасні дані.

Порада вмикати фари перед запуском двигуна з’явилася через те, що акумулятор у холодну погоду швидко втрачає заряд. Вважається, що якщо на кілька секунд увімкнути фари, то це нібито “розбудить” батарею і вона краще працюватиме. Цей підхід був актуальним для старих акумуляторів, які могли втрачати заряд через замерзання. Тоді фари дійсно могли трохи «підштовхнути» акумулятор до роботи на повну.

Сучасні акумулятори відрізняються від старих і краще працюють у холодну погоду. Вони не потребують додаткового «розігріву» за допомогою фар перед запуском двигуна. Автоелектрики пояснюють, що цей метод зараз неактуальний, адже нові батареї працюють за іншими принципами і не потребують таких дій.

Метод з увімкненням фар може бути шкідливим для сучасних автомобілів. Вмикання фар або обігріву сидінь до запуску створює додаткове навантаження на акумулятор, особливо якщо він вже слабкий. Через це акумулятор може не запустити двигун, адже частина енергії витратиться на фари, і її може не вистачити для стартера.

Це особливо небезпечно, коли авто кілька днів стоїть на морозі. У таких умовах акумулятор може сильно розрядитися, і ввімкнення фар тільки погіршить ситуацію, зменшуючи шанси запустити двигун. У результаті водій може зіткнутися з тим, що машина не заводиться, а батарея повністю розряджена.

Щоб легше запустити двигун взимку, автоелектрики радять кілька простих кроків. По-перше, якщо у вас механічна коробка передач, натискайте на зчеплення під час запуску. Це від’єднує двигун від трансмісії, що полегшує пуск, особливо в холод.

По-друге, не вмикайте жодні електроприлади до запуску двигуна — це стосується фар, магнітоли, обігріву сидінь і керма. Після того як двигун запустився, зачекайте 15-20 секунд, щоб генератор почав стабільно заряджати акумулятор, і тільки тоді вмикайте ці системи. Це допоможе уникнути зайвого навантаження на акумулятор.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Юрист вказав на три категорії водіїв, яких патрульні бояться зупиняти

Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…

28 хвилин ago

Водіям пояснили, чому один поширений штраф поліції є незаконним

Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…

58 хвилин ago

Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів

Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…

1 годину ago

Топ-10 німецьких кросоверів класу люкс на вторинному ринку

Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…

2 години ago

Замерз бачок омивача взимку: що робити водіям в такій ситуації

Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…

2 години ago

Розкішні кросовери, які стрімко втрачають свою вартість: топ-10 моделей

Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…

3 години ago