Categories: Статті

Чому не варто вмикати фари перед запуском двигуна

З настанням зими водії часто думають, як легше завести двигун у мороз. Одна популярна порада — на кілька секунд увімкнути фари перед запуском двигуна. Кажуть, що це допомагає, коли акумулятор замерзає і його ефективність падає. Але чи працює цей метод насправді? Розберімося, що про це думають автоелектрики і які є сучасні дані.

Порада вмикати фари перед запуском двигуна з’явилася через те, що акумулятор у холодну погоду швидко втрачає заряд. Вважається, що якщо на кілька секунд увімкнути фари, то це нібито “розбудить” батарею і вона краще працюватиме. Цей підхід був актуальним для старих акумуляторів, які могли втрачати заряд через замерзання. Тоді фари дійсно могли трохи «підштовхнути» акумулятор до роботи на повну.

Сучасні акумулятори відрізняються від старих і краще працюють у холодну погоду. Вони не потребують додаткового «розігріву» за допомогою фар перед запуском двигуна. Автоелектрики пояснюють, що цей метод зараз неактуальний, адже нові батареї працюють за іншими принципами і не потребують таких дій.

Метод з увімкненням фар може бути шкідливим для сучасних автомобілів. Вмикання фар або обігріву сидінь до запуску створює додаткове навантаження на акумулятор, особливо якщо він вже слабкий. Через це акумулятор може не запустити двигун, адже частина енергії витратиться на фари, і її може не вистачити для стартера.

Це особливо небезпечно, коли авто кілька днів стоїть на морозі. У таких умовах акумулятор може сильно розрядитися, і ввімкнення фар тільки погіршить ситуацію, зменшуючи шанси запустити двигун. У результаті водій може зіткнутися з тим, що машина не заводиться, а батарея повністю розряджена.

Щоб легше запустити двигун взимку, автоелектрики радять кілька простих кроків. По-перше, якщо у вас механічна коробка передач, натискайте на зчеплення під час запуску. Це від’єднує двигун від трансмісії, що полегшує пуск, особливо в холод.

По-друге, не вмикайте жодні електроприлади до запуску двигуна — це стосується фар, магнітоли, обігріву сидінь і керма. Після того як двигун запустився, зачекайте 15-20 секунд, щоб генератор почав стабільно заряджати акумулятор, і тільки тоді вмикайте ці системи. Це допоможе уникнути зайвого навантаження на акумулятор.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Кращі компактні гібридні кросовери 2025 року: вибір для економних і практичних

Гібридні компактні кросовери сьогодні є найбільш розумним вибором на ринку для міського користування. Невеликі розміри…

59 хвилин ago

Скільки коштує найбільш доступний Land Rover у 2025 році

Якщо ви є фанатом марки Land Rover, то вам варто бути готовим до значних витрат…

2 години ago

Де можна їздити з українськими правами: актуальний перелік країн

Під час виїзду за кордон на автомобілі українцям варто переконатися, що їхні документи будуть дійсними…

3 години ago

Яка помилка під час початку руху може призвести до поломки авто і дорогого ремонту

Початок руху на автомобілі багатьом здається найпростішою процедурою, але навіть неправильний виїзд із паркування може…

4 години ago

Stellantis призупиняє випуск Ram 1500 і Jeep Grand Wagoneer: у чому причина

Автомобілебудівний концерн Stellantis призупиняє випуск пікапа Ram 1500 і позашляховика Jeep Grand Wagoneer. Як пише…

5 години ago

Чому в нових авто рідше зустрічається традиційний «ручник»

Гальмо стоянки є звичним атрибутом автомобіля для більшості українських водіїв, проте останнім часом провідні автовиробники…

7 години ago