Багато українських водіїв допускають одні й ті ж помилки за кермом. Одна з них – викручувати кермо до упору під час розворотів чи паркування. Досвідчений автомеханік пояснив, чому це може призвести до серйозних проблем з автомобілем.
Експерт зауважив, що при викручуванні керма до упору часто чути гул, і колесо повертається назад із зусиллям. Це особливо помітно в автомобілях з гідропідсилювачем керма. Такий звук свідчить про підвищене навантаження на рульову систему. Якщо це робити постійно, є ризик пошкодити рульову рейку, наконечники і сам підсилювач керма.
Механік радить водіям уникати різких ривків і різкого повертання керма. Коли кермо доходить до упору під час повороту, слід трохи розслабити хват, щоб дати йому можливість повернутися назад, якщо це потрібно. Також не варто крутити кермо, коли авто стоїть на місці.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…