Categories: Статті

Чому не варто викручувати кермо до кінця: пояснення від механіка

Багато українських водіїв допускають одні й ті ж помилки за кермом. Одна з них – викручувати кермо до упору під час розворотів чи паркування. Досвідчений автомеханік пояснив, чому це може призвести до серйозних проблем з автомобілем.

Експерт зауважив, що при викручуванні керма до упору часто чути гул, і колесо повертається назад із зусиллям. Це особливо помітно в автомобілях з гідропідсилювачем керма. Такий звук свідчить про підвищене навантаження на рульову систему. Якщо це робити постійно, є ризик пошкодити рульову рейку, наконечники і сам підсилювач керма.

Механік радить водіям уникати різких ривків і різкого повертання керма. Коли кермо доходить до упору під час повороту, слід трохи розслабити хват, щоб дати йому можливість повернутися назад, якщо це потрібно. Також не варто крутити кермо, коли авто стоїть на місці.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago