Раніше механічний ключ від авто був обов’язковим атрибутом будь-якого автомобіліста. Сьогодні їх замінили електронні брелоки з системою безключового доступу. Це зробило процес експлуатації автомобіля зручнішим – достатньо одного натискання для відкриття дверей або запуску двигуна. Однак багато представників «старої школи» все ще сумують за традиційними ключами. Видання SlashGear у зв’язку з цим пояснило, чому автовиробники відмовилися від випуску машин із такими механізмами.
Зазначається, що відмова від механічних ключів здебільшого пояснюється зручністю і захистом від «класичного» викрадення через злом замка або запалювання. Водночас електронні брелоки зіткнулися з новою загрозою. Пристрої-ретранслятори, що імітують сигнал брелока, дають змогу відчинити та завести автомобіль, навіть якщо ключ перебуває в будинку.
Такі проблеми змушують виробників реагувати. У Toyota і Ford уже почали програмувати свої брелоки так, щоб водії мали можливість тимчасово відключити систему безключового доступу. Також пропонується альтернатива – спеціальний чохол, що блокує радіосигнали.
Крім того, експерти у сфері безпеки рекомендують власникам нових автомобілів використовувати старі «дідівські» способи для захисту авто від викрадення – блокувальники керма, педалей, вимкнення запобіжників. На цьому тлі відмова від традиційного механічного ключа вже не здається настільки розумною ідеєю виробників.
Раніше ми писали що робити, якщо ви загубили ключ від авто. Також експерти назвали найефективніші способи захистити машину від викрадення.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…