Рано чи пізно водії стикаються з проблемами запуску двигуна. Спочатку перевірте акумулятор, адже саме він забезпечує роботу стартера. Проблема може бути не в тому, що акумулятор сів або зламався, а через окислення клем. Експерти пояснили п’ять основних причин, чому це відбувається.
Читайте також:
Як швидко очистити каталізатор: два простих способи
Що станеться, якщо в бензобак потрапить цукор
Клеми можуть покриватися м’яким нальотом, коли кислотні випари електроліту контактують зі свинцевими елементами. Це часто трапляється через витік електроліту, який виникає через забиті вентиляційні отвори.
Сірий наліт на мінусовій клемі може вказувати на знижену щільність електроліту або коротке замикання в одній із комірок акумулятора. Окислення плюсової клеми зазвичай виникає через надмірний заряд батареї, що призводить до її перегріву і посиленого випаровування електроліту.
Спочатку слід усунути причину появи нальоту, а потім очистити клеми акумулятора. Для цього вимкніть двигун і вдягніть гумові рукавички. Очищайте клеми металевою щіткою як ззовні, так і зсередини. Для видалення кислотних залишків скористайтеся розчином соди (дві столові ложки соди на склянку води).
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…