Сучасні автомобілі зазвичай мають просту конструкцію автоматичної коробки передач (АКПП), де режими перемикання розташовані в лінійній послідовності. Але на старих машинах можна знайти коробки, де передачі вмикаються у вигляді “драбинки”. Це пов’язано з особливостями їхньої конструкції та технологій, що використовувалися при їх виготовленні.
Принцип роботи старих і нових трансмісій не сильно відрізняється. У сучасних коробках передач (КПП) майже не зустрічаються передачі, які йдуть тільки в лінійній послідовності. Зазвичай є відгалуження праворуч або ліворуч, щоб водій міг переключитися в ручний режим. Раніше таких відгалужень було більше, щоб уникнути плутанини при перемиканні передач. У позашляховиках також є знижені передачі, які допомагають двигуну працювати краще під навантаженням.
Сьогодні ці всі функції замінили електронні системи, допоміжні важелі, кнопки та інші механізми. Тому селектор передач більше не потрібен для виконання цих завдань, що значно спрощує управління автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
У спілкуванні з водіями патрульні нерідко вдаються до провокацій, щоб змусити керманича обмовити себе або…
Японський автобренд Mazda традиційно асоціюється з надійністю. Кросовери в його модельній лінійці не є винятком.…
Hyundai Ioniq 5 за майже три роки з моменту дебюту залишається однією з найцікавіших пропозицій…
Кожен автомобіліст може зіткнутися з ситуацією, коли в автомобілі раптово глухне двигун. Іноді таке трапляється…
Гібридні компактні кросовери сьогодні є найбільш розумним вибором на ринку для міського користування. Невеликі розміри…
Якщо ви є фанатом марки Land Rover, то вам варто бути готовим до значних витрат…