Сучасні автомобілі зазвичай мають просту конструкцію автоматичної коробки передач (АКПП), де режими перемикання розташовані в лінійній послідовності. Але на старих машинах можна знайти коробки, де передачі вмикаються у вигляді “драбинки”. Це пов’язано з особливостями їхньої конструкції та технологій, що використовувалися при їх виготовленні.
Принцип роботи старих і нових трансмісій не сильно відрізняється. У сучасних коробках передач (КПП) майже не зустрічаються передачі, які йдуть тільки в лінійній послідовності. Зазвичай є відгалуження праворуч або ліворуч, щоб водій міг переключитися в ручний режим. Раніше таких відгалужень було більше, щоб уникнути плутанини при перемиканні передач. У позашляховиках також є знижені передачі, які допомагають двигуну працювати краще під навантаженням.
Сьогодні ці всі функції замінили електронні системи, допоміжні важелі, кнопки та інші механізми. Тому селектор передач більше не потрібен для виконання цих завдань, що значно спрощує управління автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…
Купівля вживаного авто завжди несе ризики. Вік і пробіг часто використовують як показники надійності, але…
Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…
Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…