Сучасні автомобілі зазвичай мають просту конструкцію автоматичної коробки передач (АКПП), де режими перемикання розташовані в лінійній послідовності. Але на старих машинах можна знайти коробки, де передачі вмикаються у вигляді “драбинки”. Це пов’язано з особливостями їхньої конструкції та технологій, що використовувалися при їх виготовленні.
Принцип роботи старих і нових трансмісій не сильно відрізняється. У сучасних коробках передач (КПП) майже не зустрічаються передачі, які йдуть тільки в лінійній послідовності. Зазвичай є відгалуження праворуч або ліворуч, щоб водій міг переключитися в ручний режим. Раніше таких відгалужень було більше, щоб уникнути плутанини при перемиканні передач. У позашляховиках також є знижені передачі, які допомагають двигуну працювати краще під навантаженням.
Сьогодні ці всі функції замінили електронні системи, допоміжні важелі, кнопки та інші механізми. Тому селектор передач більше не потрібен для виконання цих завдань, що значно спрощує управління автомобілем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Багато водіїв в Україні намагаються заправляти бак «під зав’язку», щоб якомога рідше їздити на заправку.…
З 1 листопада в усіх містах України запроваджують нові правила обмеження швидкості для автомобілів. Водіям,…
Перед холодами українці все більше хвилюються про можливі блекаути через атаки російських окупантів на енергетичну…
У травні в Україні вступив у силу новий закон про мобілізацію, який змінив правила військового…
З наближенням зими українським водіям потрібно змінювати літні шини на зимові. Це знову піднімає багато…
Туман — це небезпечне погодне явище для водіїв, адже видимість значно знижується. В таких умовах…