Багато досвідчених водіїв вважають, що гарячі гальмівні диски після тривалої поїздки – це нормально, адже висока температура виникає через тертя під час гальмування. Однак критичний перегрів гальмівної системи – це вже проблема. Власник автосервісу в інтерв’ю пояснив, чому перегрів гальмівних дисків небезпечний.
У сучасних автомобілях гальмівні диски зазвичай виготовляють із високоміцних сплавів, як-от легована сталь або чавун. Ці матеріали розроблені для витримування високих температур, до 300 градусів за Цельсієм.
Керамічні гальмівні диски, що встановлюються на спортивні автомобілі, витримують до 1000 градусів, але через високу вартість їх важко застосовувати в масовому виробництві. Тому більшість автовласників використовують стандартні гальма, які можуть перегріватися за певних умов.
При деяких несправностях гальмівної системи диски звичайного автомобіля можуть нагріватися до 500 градусів, навіть якщо водій не дуже часто гальмує. Це може значно знизити ефективність гальмування.
Досвідчені фахівці швидко визначають ознаки перегріву, помітивши характерні сині смуги на гальмівних дисках. Такий “синій метал” значно знижує тертя, що може призвести до серйозних ДТП. До того ж, якщо автомобіль із гарячими гальмівними дисками проїде через неглибоку калюжу, диски можуть деформуватися від контакту з холодною водою, що часто викликає биття керма при гальмуванні.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…