Categories: Статті

Чому потрібно перевіряти авто знизу після ремонту в автосервісі: назвали 4 причини

Багато водіїв віддають свої автомобілі на ремонт неофіційним майстерням.

Фахівець радить не забувати перевірити автомобіль знизу перед тим, як забрати його після ремонту або обслуговування.

Зараз стало більше випадків, коли водії скаржаться на обслуговування в гаражних автосервісах, де якість ремонту може сильно відрізнятися.

Іноді працівники автосервісів займаються шахрайством: наприклад, знімають каталітичний нейтралізатор з вихлопної системи, щоб продати його.

Якби власник перевірив днище автомобіля, він би відразу помітив щось недобре, адже в місці, де встановлений каталітичний нейтралізатор, видно сліди зварювання.

Крім того, потрібно пам’ятати, що під час ремонту ходової частини в майстерні нові і якісні запчастини, куплені власником, можуть не поставити. Замість них часто ставлять старі вживані деталі, а нові продають на авторинку.

В невеликих маловідомих сервісах механік може знайти проблеми з підвіскою, які насправді не існують. В результаті, автовласник купує нові запчастини, які насправді не потрібні, і потім залишається з ними, не знаючи, що робити.

Щоб уникнути неприємностей, важливо вимагати, щоб майстри показали зняті деталі з автомобіля і оглянули машину на підйомнику. Це допоможе зрозуміти, які роботи виконані, і переконатися, що гроші витрачені правильно.

Навіть при простій заміні оливи недобросовісні майстри можуть обійтися без зняття металевого захисту картера. Це трапляється, тому що іноді відкрутити захист через іржаві болти дуже складно.

Щоб не витрачати час на висвердлювання болтів, недобросовісні майстри можуть відкачувати старе мастило через отвір щупа і навіть не змінювати старий масляний фільтр.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

12 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago