Categories: Статті

Чому рівень оливи в моторі знижується після заміни: експерт розкрив причини

Багато автолюбителів стикаються з тим, що свіже моторне масло витрачається вже за декілька сотень кілометрів пробігу. З якої причини воно «зникає» так стрімко? Моторист із профільного СТО в коментарі для ampercar.com назвав кілька поширених факторів, часто непомітних на перший погляд.

Недостатньо затягнута зливна пробка

Якщо майстер не закрутив зливну пробку з необхідним зусиллям, із часом вона може поступово послабитися. Через це утворюється невеликий, але постійний витік оливи, який і призводить до зниження рівня.

Пропуск заміни ущільнювальної прокладки

Одна з найпоширеніших помилок — не замінити гумове кільце на пробці. Навіть нова пробка без свіжої прокладки не гарантує повної герметичності, тому старе кільце може бути причиною підтікання.

Неправильна установка масляного фільтра

При надто слабкому або, навпаки, занадто сильному затягуванні фільтра також можливі мікропротікання. Ще один ризик — заводський брак або підробка: тріщини на корпусі фільтра дадуть вихід оливі назовні навіть за ідеального монтажу.

Падіння рівня оливи після капремонту двигуна

Після переборки силового агрегату водії часто помічають швидку втрату оливи, хоча збірку виконано правильно. Причина може ховатися в неправильному або нерівномірному притисненні прокладки головки блоку, що створює щілини для підтікання.

Зношені маслознімні ковпачки

Колпачки, що втратили еластичність, вже не герметизують штоки клапанів. Оливі легше потрапляти в камери згоряння, а втрати можуть залишатися непомітними зовні — на щупі ж рівень невпинно зменшується.

Проблеми з паливною системою

Нерівномірна робота форсунок через забруднення призводить до нестабільного згоряння суміші та детонації. Мікронерівності на поршнях чи кільцях утворюють тріщини, через які олива просочується в камеру згоряння і там згорає.

Отже, якщо після чергової заміни масла ви бачите втрату рівня вже за короткий час, варто ретельно перевірити перераховані вузли або звернутися до кваліфікованого механіка.

Підписуйтесь на наш канал у Google Новинах та отримуйте найсвіжіші оновлення!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

11 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago