Чому скандинавські водії не прогрівають двигун і як це впливає на машину
Дискусії стосовно необхідності прогріву двигуна автомобіля в холодну пору року тривають вже довгий час. Деякі автовласники віддають перевагу цій процедурі, тоді як інші вважають її зайвою. У Скандинавії, де морози бувають особливо суворими, водії вирішили знайти альтернативні методи боротьби з холодом, які не завдають шкоди двигуну та природі.
Увага до екології та турбота про навколишнє середовище в Скандинавії відіграють важливу роль. Закони та правила, що стосуються екології в цьому регіоні, вкрай суворі. Наприклад, у Фінляндії заборонено залишати авто з запущеним двигуном на місці більше двох хвилин, а при температурі нижче -15°C це обмеження збільшується до чотирьох хвилин.
Власники приватних будинків, зазвичай, не мають проблем із прогріванням автомобіля. Багато з них облаштовують гаражі або встановлюють передпускові обігрівачі, які швидко прогрівають рідину охолоджування.
Багатоквартирні будинки також надають можливість для прогріву автомобілів. На дворах можна помітити спеціальні стовпчики з розетками та таймерами. Ці стовпчики дозволяють водіям підключити електричний передпусковий підігрівач антифризу. Цей пристрій включає нагрівальний елемент і насос, які обігрівають рідину охолоджування і піднімають температуру від -20°C до +25°C всього за півгодини.
Досвід Скандинавії показує, що прогрівання двигуна перед рухом не завжди є обов’язковим етапом. Натомість, водії виявили альтернативні методи для забезпечення комфорту в холодний період року, зменшуючи негативний вплив на природу та продовжуючи термін служби своїх автомобілів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!