Автовласники кажуть, що кілька років тому машини робили з міцного металу, який досі не іржавіє. Зараз ситуація змінилася. Власник кузовного автосервісу пояснив журналістам, чому сучасні автомобілі починають іржавіти вже через 3-5 років, а капот можна легко продавити пальцями.
З масовим виробництвом автомобілів змінилися й цілі виробників. Посилилися екологічні норми, тому підхід до виготовлення машин теж змінився. Зокрема, метал капота роблять таким, щоб при наїзді на пішохода він міг злегка прогнутися, що зменшує силу удару і ризик серйозних травм. Бампери тепер роблять пластиковими, щоб при зіткненні обмежитися лише синцями, замість серйозних травм, які могли б спричинити металеві.
У сучасних автомобілях є більше прихованих місць, де збирається бруд, що призводить до корозії. Також маркетологи прорахували, що зараз машини використовують набагато менше часу – замінюють кожні 3-5 років. Тому кузов роблять так, щоб він служив без серйозних проблем саме в цей період.
Виробники економлять і не обробляють машини добре від іржі. Але на наших дорогах взимку використовують реагенти, через які кузов авто іржавіє, особливо днище, крила і пороги.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Багатьом може здатися чудовою ідея подорожі на автомобілі разом із сім'єю, проте це так лише…
Житель Львова проїхав на своєму кросовері Mitsubishi Pajero Wagon 2007 року випуску понад 1 000…
Будь-який досвідчений автомобіліст знає, що запорука довговічності автомобіля полягає у своєчасному догляді та обслуговуванні. Це…
Трирядні кросовери та позашляховики набирають популярності, особливо серед водіїв із великими сім'ями. Головною проблемою таких…
Сьогодні автомобілі все частіше комплектуються системами безключового запуску двигуна, де весь процес здійснюється за допомогою…
Відомий американський автоблогер і механік із 57-річним стажем роботи Скотті Кілмер попередив своїх підписників про…