Автовласники кажуть, що кілька років тому машини робили з міцного металу, який досі не іржавіє. Зараз ситуація змінилася. Власник кузовного автосервісу пояснив журналістам, чому сучасні автомобілі починають іржавіти вже через 3-5 років, а капот можна легко продавити пальцями.
З масовим виробництвом автомобілів змінилися й цілі виробників. Посилилися екологічні норми, тому підхід до виготовлення машин теж змінився. Зокрема, метал капота роблять таким, щоб при наїзді на пішохода він міг злегка прогнутися, що зменшує силу удару і ризик серйозних травм. Бампери тепер роблять пластиковими, щоб при зіткненні обмежитися лише синцями, замість серйозних травм, які могли б спричинити металеві.
У сучасних автомобілях є більше прихованих місць, де збирається бруд, що призводить до корозії. Також маркетологи прорахували, що зараз машини використовують набагато менше часу – замінюють кожні 3-5 років. Тому кузов роблять так, щоб він служив без серйозних проблем саме в цей період.
Виробники економлять і не обробляють машини добре від іржі. Але на наших дорогах взимку використовують реагенти, через які кузов авто іржавіє, особливо днище, крила і пороги.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…