Автовласники кажуть, що кілька років тому машини робили з міцного металу, який досі не іржавіє. Зараз ситуація змінилася. Власник кузовного автосервісу пояснив журналістам, чому сучасні автомобілі починають іржавіти вже через 3-5 років, а капот можна легко продавити пальцями.
З масовим виробництвом автомобілів змінилися й цілі виробників. Посилилися екологічні норми, тому підхід до виготовлення машин теж змінився. Зокрема, метал капота роблять таким, щоб при наїзді на пішохода він міг злегка прогнутися, що зменшує силу удару і ризик серйозних травм. Бампери тепер роблять пластиковими, щоб при зіткненні обмежитися лише синцями, замість серйозних травм, які могли б спричинити металеві.
У сучасних автомобілях є більше прихованих місць, де збирається бруд, що призводить до корозії. Також маркетологи прорахували, що зараз машини використовують набагато менше часу – замінюють кожні 3-5 років. Тому кузов роблять так, щоб він служив без серйозних проблем саме в цей період.
Виробники економлять і не обробляють машини добре від іржі. Але на наших дорогах взимку використовують реагенти, через які кузов авто іржавіє, особливо днище, крила і пороги.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…