Автовласники кажуть, що кілька років тому машини робили з міцного металу, який досі не іржавіє. Зараз ситуація змінилася. Власник кузовного автосервісу пояснив журналістам, чому сучасні автомобілі починають іржавіти вже через 3-5 років, а капот можна легко продавити пальцями.
З масовим виробництвом автомобілів змінилися й цілі виробників. Посилилися екологічні норми, тому підхід до виготовлення машин теж змінився. Зокрема, метал капота роблять таким, щоб при наїзді на пішохода він міг злегка прогнутися, що зменшує силу удару і ризик серйозних травм. Бампери тепер роблять пластиковими, щоб при зіткненні обмежитися лише синцями, замість серйозних травм, які могли б спричинити металеві.
У сучасних автомобілях є більше прихованих місць, де збирається бруд, що призводить до корозії. Також маркетологи прорахували, що зараз машини використовують набагато менше часу – замінюють кожні 3-5 років. Тому кузов роблять так, щоб він служив без серйозних проблем саме в цей період.
Виробники економлять і не обробляють машини добре від іржі. Але на наших дорогах взимку використовують реагенти, через які кузов авто іржавіє, особливо днище, крила і пороги.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
В Україні почали вручати повістки через пошту, але покращення в процесі мобілізації поки не помітно.…
Коли ви обираєте вживаний автомобіль, пробіг відіграє важливу роль у визначенні його стану. Фахівець автосервісу…
Зима наближається, і потрібно правильно вибрати шини для авто. Використовувати літню гуму, коли температура падає…
Восени багато українських водіїв стикаються з проблемою запотівання вікон через часті зміни температури і високу…
Після покупки нових шипованих зимових шин їх також потрібно “обкатати”, як і нове авто. Експерти…
Фінансовий підрозділ Volkswagen Group у Великій Британії повідомив, що виплатить більше 28 мільйонів доларів приблизно…