Кілька десятків років тому іномарки були дуже міцними – їх кузови витримували майже все, а метал був настільки товстим, що його важко було погнути. Іржа на японських та німецьких авто не з’являлася десятиліттями. Але зараз, через економію та масове виробництво, ситуація змінилася. Власник кузовного автосервісу в інтерв’ю порталу ampercar.com пояснив, чому метал на сучасних авто не такий довговічний, як на старих.
Раніше автопром створював міцні машини, щоб завоювати довіру покупців. Але з часом екологічні стандарти стали жорсткішими, а технології – більш досконалими. Тепер капот і дах сучасного автомобіля можна легко продавити пальцями.
Справа в нових вимогах щодо безпеки пішоходів. Тепер метал капота спеціально зроблений так, щоб при наїзді на людину він зім’явся, пом’якшуючи удар і зменшуючи ризик серйозних травм. Пластиковий бампер, ламаючись, викликає лише синці, на відміну від металевого бампера старих моделей.
Кузови старих машин також мали значно менше прихованих порожнин, де може накопичуватися бруд і викликати корозію.
Маркетологи автомобільних компаній давно визначили “правильний” термін служби автомобілів. Якщо раніше машини служили власникам майже двадцять років, то зараз їх змінюють кожні три-п’ять років. Через це виробники не бачать сенсу робити кузови, які витримають випробування часом. Такий підхід у виробництві дає значні економічні вигоди автогігантам.
Зараз на заводах вже не проводять ретельну обробку автомобілів від корозії, захищають лише найуразливіші місця. Але дороги ще посипають реагентами, тому іржаві плями на днищі, крилах та порогах сучасних машин вже нікого не дивують. Навіть у позашляховиків раму не захищають, хоча в ній багато порожнин, де збирається бруд. Через це метал швидко іржавіє
На жаль, ця тенденція лише погіршується. Виробники навмисно скорочують термін служби автомобілів, щоб заводи працювали, а люди постійно купували нові машини.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…