Раніше власники авто з турбодвигунами часто боялися, що турбіна може зламатися. Тому багато водіїв рекомендували охолоджувати двигун на холостих обертах після поїздки, щоб турбіна встигла охолонути. Але тепер це робити вже не потрібно, пояснив експерт з автосервісу.
Багато власників автомобілів з турбодвигунами встановлювали турботаймери. Під час роботи під навантаженням турбіна розігрівалася до 900 градусів за Цельсієм через високий рівень тертя. Коли двигун працював на холостих обертах, температура турбіни знижувалася до 100 градусів.
Турбіна охолоджується завдяки мастилу в системі змащення двигуна, а охолоджувальна рідина використовується набагато рідше. Коли двигун вимикається, подача мастила припиняється, і перегріта турбіна може залишити в системі згорілі частинки мастила. Це може призвести до утворення твердих частинок, які можуть пошкодити турбокомпресор при наступному запуску двигуна.
Турботаймер дозволяв двигуну працювати на холостих обертах деякий час для охолодження турбіни до безпечної температури. Багато водіїв не використовували ці пристрої, що часто призводило до поломок турбіни.
Сучасні двигуни оснащені потужними системами подачі мастила та часто автоматичним електроприводом. Це дозволяє вузлу швидше охолоджуватися, і водіям вже не потрібно чекати перед тим, як вимкнути двигун.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Багато водіїв стикалися з тим, що вночі яскраве світло фар машин позаду заважає керувати авто.…
Закипання антифризу — це досить поширена проблема, яка може трапитися в будь-який момент. Особливо якщо…
Експерти запропонували сім способів, як зняти стрес після годинного стояння в пробках без алкоголю. Ось…
У Києві зняли новий Lexus TX 2024. Це топовий кросовер преміального бренду Toyota, який недавно…
Гібридні автомобілі, на відміну від повністю електричних, дають більше свободи, бо, коли заряд батареї закінчується,…
Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) пропонує змінити дизайн передньої частини автомобілів, включаючи капоти та…