Categories: Статті

Чому сучасним автомобілям не можна довго працювати на холостих обертах

Конструкція сучасних бензинових і дизельних двигунів сильно відрізняється від старих моторів, оскільки виробники прагнуть зробити їх більш економічними та екологічними. У зв’язку з цим для багатьох із них категорично протипоказана тривала робота на холостому ходу, повідомив «SUV News» досвідчений моторист.

Фахівець пояснює, що на старті роботи сучасного двигуна при оборотах в районі 800 об/хв мастило практично не доходить до верхньої частини двигуна. Циркулювати по системі масло починає лише після того, як мотор вже крутиться зі швидкістю 1200-1500 об/хв. Виходить, що тривала робота на холостому ході призводить до масляного голодування і прискореного зносу внутрішніх компонентів. У довгостроковій перспективі це загрожує появою задирів на стінках циліндрів і падінням компресії в двигуні.

Моторист рекомендує обмежити прогрівання двигуна проміжком у 3-5 хвилин, зокрема взимку. Краще завершити процедуру вже під час руху, уникаючи різких прискорень і перевантаження двигуна в перші 10-15 хвилин їзди.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

Перевірте себе: назвали десять ознак поганого водія

Навіть, якщо ви ідеально знаєте ПДР і маєте солідний водійський стаж, це зовсім не гарантує,…

25 хвилин ago

Що сказати поліції, щоб уникнути евакуації автомобіля

Евакуювати автомобіль на штрафмайданчик в Україні можна тільки за наявності конкретних правових підстав. Може йтися…

1 годину ago

П’ять «магічних» фраз під час спілкування з поліцією: водіям на замітку

Взаємодія з поліцією - стресова ситуація, особливо для водіїв. Однак за правильно обраної стратегії, знання…

2 години ago

Патрульний назвав чотири типи водіїв, які найчастіше отримують штрафи

Взаємодія з поліцією на дорозі - завжди стрес для водія. Однак деякі автомобілісти привертають до…

3 години ago

Тріщина на лобовому склі: чи можуть за це позбавити водійських прав в Україні

Кожен автомобіліст рано чи пізно може зіткнутися з пошкодженням лобового скла. Каміння, що вилітає з-під…

8 години ago

Коли пробіг – не показник: як зрозуміти, що час міняти ремінь ГРМ

Ремінь ГРМ в автомобілі відіграє важливу роль, однак є при цьому звичайним розхідником, який слід…

12 години ago