Конструкція сучасних бензинових і дизельних двигунів сильно відрізняється від старих моторів, оскільки виробники прагнуть зробити їх більш економічними та екологічними. У зв’язку з цим для багатьох із них категорично протипоказана тривала робота на холостому ходу, повідомив «SUV News» досвідчений моторист.
Фахівець пояснює, що на старті роботи сучасного двигуна при оборотах в районі 800 об/хв мастило практично не доходить до верхньої частини двигуна. Циркулювати по системі масло починає лише після того, як мотор вже крутиться зі швидкістю 1200-1500 об/хв. Виходить, що тривала робота на холостому ході призводить до масляного голодування і прискореного зносу внутрішніх компонентів. У довгостроковій перспективі це загрожує появою задирів на стінках циліндрів і падінням компресії в двигуні.
Моторист рекомендує обмежити прогрівання двигуна проміжком у 3-5 хвилин, зокрема взимку. Краще завершити процедуру вже під час руху, уникаючи різких прискорень і перевантаження двигуна в перші 10-15 хвилин їзди.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…