Конструкція сучасних бензинових і дизельних двигунів сильно відрізняється від старих моторів, оскільки виробники прагнуть зробити їх більш економічними та екологічними. У зв’язку з цим для багатьох із них категорично протипоказана тривала робота на холостому ходу, повідомив «SUV News» досвідчений моторист.
Фахівець пояснює, що на старті роботи сучасного двигуна при оборотах в районі 800 об/хв мастило практично не доходить до верхньої частини двигуна. Циркулювати по системі масло починає лише після того, як мотор вже крутиться зі швидкістю 1200-1500 об/хв. Виходить, що тривала робота на холостому ході призводить до масляного голодування і прискореного зносу внутрішніх компонентів. У довгостроковій перспективі це загрожує появою задирів на стінках циліндрів і падінням компресії в двигуні.
Моторист рекомендує обмежити прогрівання двигуна проміжком у 3-5 хвилин, зокрема взимку. Краще завершити процедуру вже під час руху, уникаючи різких прискорень і перевантаження двигуна в перші 10-15 хвилин їзди.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…
Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…