Чому утворюються задири на сучасних двигунах брендів Nissan, Toyota, Hyundai та Kia
Чому більшість виробників автомобілів у всьому світі перейшли на одноразові двигуни і в чому суть утворення задирок у циліндрах моторів багатьох відомих брендів. В цьому питанні розбирались в виданні “Автосота”.
Термін “задири” вказує на конкретні ділянки стінок циліндрів, які перебувають у безпосередньому контакті з поршнями. З часом на цих ділянках утворюються вертикальні подряпини, відомі як задири. Проблема полягає в тому, що місця стирання металу починають розростатися, що призводить до втрати компресії, появи стуку і збільшення витрати мастила.
Раніше така проблема була рідкістю у старих автомобілях, але в сучасних моделях задири виявляються загальнопоширеними. Це може бути пояснено кількома чинниками.
По-перше, виробникам не вигідно зосереджуватися на довговічності двигуна. У минулому термін служби слугував показником якості і репутації бренду, але зараз стратегія змінилася. Вигідніше продати кілька двигунів із середнім ресурсом, ніж один з великим.
По-друге, зменшення ваги стало пріоритетом для підвищення характеристик автомобілів. З цього випливає використання тоншого металу у блоках циліндрів та легших поршнів. Це збільшує ймовірність перегріву та появи задирок.
По-третє, підвищення екологічних стандартів також впливає на утворення задирок через використання каталізаторів. У разі пошкодження керамічних комірок каталізатора, що стається з часом, відбувається викид пилу, який призводить до пошкоджень циліндрів і утворення задирок.
На жаль, проблема задирок поширена серед автомобілів таких марок, як Kia, Hyundai, Mercedes-Benz, BMW і Volkswagen. Навіть японські атмосферні мотори, які вважаються надійними, можуть зіткнутися з цією проблемою після великого пробігу через перегрівання або інші фактори. Тим не менше, правильний догляд та регулярне технічне обслуговування можуть значно збільшити термін служби двигуна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!