Categories: Статті

Чому водії свердлять дірки в дверях автомобіля: хитрий лайфхак

Свердління отворів у своєму автомобілі може здатися дивним рішенням, але це має певний сенс. Досвідчені водії іноді обирають цей метод, щоб запобігти появі корозії на своїх автомобілях.

Багато людей знають, що двері у автомобілі не є повністю герметичними. Це може спричиняти накопичення бруду і води всередині, що в свою чергу призводить до розвитку корозії. Гниль автомобіля зсередини виникає через вологу, яка не має куди випаровуватися.

Лайфхак зі свердлінням дірок у дверях автомобіля дійсно може бути корисним. Водії виявили, що невеликі отвори можуть служити як дренаж та вентиляція для вологи всередині дверей. Це дозволяє уникнути накопичення вологи і, як наслідок, корозії. Якщо виконати все аккуратно, отвори будуть непомітні та не вплинуть на зовнішній вигляд автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

16 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago