Ще відносно недавно незалежна підвіска вважалася ознакою прогресу і комфорту, але зараз все частіше можна помітити, що сучасні водії відмовляються від таких авто. Експерти пояснили «SUV News», що виною всьому не лише висока вартість обслуговування, а й практичні аспекти експлуатації.
Насамперед така підвіска має менший ресурс на відміну від напівзалежних систем. Все через велику кількість рухомих елементів, що збільшує ймовірність поломок. З огляду на реалії українських доріг, ризик несправностей зростає в рази. Також багато хто не хоче витрачати величезні гроші на ремонт, оскільки заміна деталей може обійтися в 20-40 тисяч гривень.
Виробники розуміють цю тенденцію і реагують відповідно. Дедалі частіше можна зустріти в продажу моделі з незалежною підвіскою спереду і торсіонною балкою ззаду. У преміальному сегменті все ще складніше. Тут традиційну підвіску змінила пневматична – адаптивна, адаптивна, що налаштовується і комфортна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Турбота про чистоту автомобіля є невід'ємною умовою підтримки його надійності та довговічності. При цьому багато…
З наближенням літа українським автомобілістам варто задуматися про правильну експлуатацію своїх транспортних засобів в екстремальних…
Як відомо, Правила дорожнього руху (ПДР) України містять вичерпний перелік місць, де українським водіям заборонено…
Досить часто під час зупинки автомобіля поліцією від патрульних можна почути запитання «Куди ви прямуєте?».…
В Україні щодня о 9:00 проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання на вшанування пам'яті загиблих внаслідок російської…
Автоматична трансмісія стала справжнім благом для автомобілістів, зробивши процес керування автомобілем простішим і зручнішим. Водночас…