Ще відносно недавно незалежна підвіска вважалася ознакою прогресу і комфорту, але зараз все частіше можна помітити, що сучасні водії відмовляються від таких авто. Експерти пояснили «SUV News», що виною всьому не лише висока вартість обслуговування, а й практичні аспекти експлуатації.
Насамперед така підвіска має менший ресурс на відміну від напівзалежних систем. Все через велику кількість рухомих елементів, що збільшує ймовірність поломок. З огляду на реалії українських доріг, ризик несправностей зростає в рази. Також багато хто не хоче витрачати величезні гроші на ремонт, оскільки заміна деталей може обійтися в 20-40 тисяч гривень.
Виробники розуміють цю тенденцію і реагують відповідно. Дедалі частіше можна зустріти в продажу моделі з незалежною підвіскою спереду і торсіонною балкою ззаду. У преміальному сегменті все ще складніше. Тут традиційну підвіску змінила пневматична – адаптивна, адаптивна, що налаштовується і комфортна.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…