Чому виробники відмовляються від двигунів-мільйонників: назвали причину

Раніше багато автомобілів мали двигуни, які могли працювати до мільйона кілометрів без проблем. Але зараз виробники майже перестали використовувати такі двигуни і перейшли на більш швидкозношувані варіанти. Експерти вирішили дізнатися, чому ці надійні мотори більше не використовуються.

Сьогодні мотори автомобілів більше навантажені через різні функції для комфорту, такі як кондиціонер і підігрів крісел. Ці опції працюють постійно, що призводить до швидшого зносу деталей двигуна, таких як поршні, колінвал і підшипники. Через це ресурс двигуна значно зменшується.

Більшість покупців обирає легші автомобілі з хорошою розгінною динамікою. Тому виробники замінили чавунні двигуни на алюмінієві. Турбонаддув покращує динаміку, але знижує ресурс двигуна. Турбіна служить близько 120-130 тисяч кілометрів, а ресурс блоку циліндрів зменшується до 250-270 тисяч кілометрів.

Є ще одна причина. Сучасні мотори працюють при дуже високих температурах, які можуть досягати 100 градусів і більше. А старі двигуни, які могли пройти мільйон кілометрів, рідко працювали при температурах вище 85 градусів за Цельсієм.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело Wheel news
Читайте також