В Україні водії масово переходять на газобалонне обладнання (ГБО), щоб зекономити на пальному через високі ціни на бензин і дизель. Це здається простим і дешевим способом економії, але в Європі водії не поспішають ставити ГБО на свої автомобілі. Аналітик Артем Куюн з Консалтингової групи А-95 пояснив, чому так відбувається.
За словами аналітика, в Україні встановлення ГБО обходиться відносно дешево, оскільки компоненти часто імпортуються контрабандою. В Євросоюзі ж переобладнання автомобіля для роботи на газу може коштувати кілька тисяч євро, що в десятки разів дорожче, ніж в Україні.
Тому європейці частіше купують автомобілі з ГБО вже з заводу, хоча це не дуже популярно, оскільки ціни на паливо в ЄС не такі вже й високі у порівнянні з доходами. Також автогаз має свої недоліки, як-то зниження динаміки і збільшення зносу двигуна. Через це європейці не хочуть ризикувати технічним станом машини заради невеликої економії.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…