В Україні водії масово переходять на газобалонне обладнання (ГБО), щоб зекономити на пальному через високі ціни на бензин і дизель. Це здається простим і дешевим способом економії, але в Європі водії не поспішають ставити ГБО на свої автомобілі. Аналітик Артем Куюн з Консалтингової групи А-95 пояснив, чому так відбувається.
За словами аналітика, в Україні встановлення ГБО обходиться відносно дешево, оскільки компоненти часто імпортуються контрабандою. В Євросоюзі ж переобладнання автомобіля для роботи на газу може коштувати кілька тисяч євро, що в десятки разів дорожче, ніж в Україні.
Тому європейці частіше купують автомобілі з ГБО вже з заводу, хоча це не дуже популярно, оскільки ціни на паливо в ЄС не такі вже й високі у порівнянні з доходами. Також автогаз має свої недоліки, як-то зниження динаміки і збільшення зносу двигуна. Через це європейці не хочуть ризикувати технічним станом машини заради невеликої економії.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…