В Україні водії масово переходять на газобалонне обладнання (ГБО), щоб зекономити на пальному через високі ціни на бензин і дизель. Це здається простим і дешевим способом економії, але в Європі водії не поспішають ставити ГБО на свої автомобілі. Аналітик Артем Куюн з Консалтингової групи А-95 пояснив, чому так відбувається.
За словами аналітика, в Україні встановлення ГБО обходиться відносно дешево, оскільки компоненти часто імпортуються контрабандою. В Євросоюзі ж переобладнання автомобіля для роботи на газу може коштувати кілька тисяч євро, що в десятки разів дорожче, ніж в Україні.
Тому європейці частіше купують автомобілі з ГБО вже з заводу, хоча це не дуже популярно, оскільки ціни на паливо в ЄС не такі вже й високі у порівнянні з доходами. Також автогаз має свої недоліки, як-то зниження динаміки і збільшення зносу двигуна. Через це європейці не хочуть ризикувати технічним станом машини заради невеликої економії.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Якщо рульове колесо під час їзди почало вібрувати, вам варто потурбуватися цією проблемою не тільки…
Утримання автомобіля — справа недешева. Окрім того, що вартість палива, запчастин та витратних матеріалів постійно…
Поява нових дорожніх знаків завжди спочатку збиває з пантелику навіть досвідчених водіїв. Учасникам дорожнього руху…
Тема вікових обмежень для водіїв останнім часом стає все більш актуальною. Крім нижнього порога гранично…
Багато водіїв звикли заправлятися на АЗС на певну суму, щоб точніше розрахувати бюджет своїх витрат…
Двигун автомобіля, як і живий організм, попереджає про свою «хворобу» різного роду симптомами. Серед них…