Categories: Статті

Чому заборонено заливати пальне в пластикову тару: пояснення для водіїв

Останнім часом багато заборон і обмежень стали загостреними. Деякі з них спрямовані на забезпечення безпеки, а не просто на обмеження прав власників автомобілів. Наприклад, кілька років тому водіям на заправках було заборонено заливати паливо у пластикові контейнери, і власник заправки пояснив, чому це правило важливе.

Ця заборона є пов’язана з безпекою. На заправках заборонено заливати паливо в пластикові ємності через ризик пожежі. Можна користуватись спеціальним обладнанням, яке працює на паливі, але важливо виконувати правила щодо тари, в якій зберігається паливо.

На заправках тепер дозволяють заливати паливо лише в міцні металеві каністри. Це через те, що пластикові ємності можуть деформуватися від зміни температури, що збільшує ризик виникнення тріщин і пожежі.

Також, паливо можна наливати в спеціально призначені пластикові каністри для бензину, дизельного палива та інших мастильних речовин. Отже, що робити автовласникам в такій ситуації, коли не хочеться купувати каністру на кожній заправці через їхню вартість? Існує інший варіант — використовувати самообслуговування на заправних станціях у РФ, де немає операторів чи атендантів.

Тут для автовласників є багато можливостей і вони можуть спокійно наливати бензин або дизель в будь-яку тару. Головне — пам’ятати, що інші люди можуть спостерігати за цим, і вони можуть скаржитися на вас. Ще одна проблема полягає в тому, що перевозити паливо в непридатній тарі дорогою можуть перевірити поліцейські, які не лише перевіряють документи, а й вміст багажного відділення вашого авто.

Якщо вас піймають за те, що ви перевозите паливо в непридатній ємності, поліція складе протокол про порушення і конфіскують паливо. Важливо розуміти, що це також загрожує безпеці водія і оточуючих. Тому краще не економити на купівлі відповідної тари для палива.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

16 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago