Categories: Статті

Чому запотіває скло в автомобілі: водіям назвали чотири неочевидні причини

Практично кожен водій стикався з проблемою запотівання скла в автомобілі. Це явище є природною реакцією на різницю температур і високу вологість, але іноді причиною можуть бути технічні несправності або інші неочевидні фактори. Оскільки конденсат на лобовому склі може погіршити видимість для водія і створити небезпечну ситуацію, цю проблему потрібно вирішувати дуже серйозно. Експерти виділили чотири можливі причини запотівання, про які мало хто знає.

Негерметичність пічки
Однією з найпоширеніших причин запотівання вікон в автомобілі є негерметичність пічки. Витік антифризу підвищує вологість у салоні, що призводить до утворення конденсату на склі. Це можна визначити за характерним запахом охолоджувальної рідини в авто та за важко видаляючим нальотом на склі в місці утворення конденсату.

Засмічений салонний фільтр
Засмічений салонний фільтр часто стає проблемою восени. За літо він накопичує пил, пух та інше дрібне сміття, що перешкоджає надходженню свіжого повітря в салон. Внаслідок цього підвищується вологість у машині, що призводить до утворення конденсату.

Несправність клапана рециркуляційної системи
Електричний пневмоклапан рециркуляції дозволяє забирати свіже повітря ззовні та подавати його в салон. Як і всі деталі в автомобілі, він має обмежений ресурс і може в певний момент зламатися, заблокуватися і перестати працювати, залишаючи вас без свіжого повітря і з запітнілими вікнами.

Засмічені дренажні отвори
У кожному автомобілі є дренажні отвори, які відводять воду після дощів або від надмірної вологості. З часом вони можуть забитися брудом, що призводить до накопичення води в салоні. Це викликає випаровування вологи, яка осідає на склі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

15 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago