Серед українських водіїв точаться суперечки: чи безпечно і законно сідати за кермо після вживання безалкогольного пива? Частина автолюбителів переконана, що це звичайний напій без шкоди, інші — побоюються можливих юридичних наслідків. Хто має рацію?
На це питання відповів досвідчений інспектор патрульної поліції в коментарі для SUV News.
Що говорить закон?
В Україні допустимий рівень алкоголю в крові для водіїв становить 0,2 проміле. І хоча безалкогольне пиво не є міцним напоєм, у його складі все ж міститься до 0,5% алкоголю. Це означає, що за певних умов (наприклад, якщо випити 2–3 пляшки поспіль), результат алкотесту може перевищити допустиму норму.
Чому це ризиковано?
Запах пива — навіть безалкогольного — може насторожити патрульного. Це стане підставою для перевірки на стан сп’яніння.
Якщо ви відмовитесь пройти тест — штраф складе від 17 000 гривень і вилучення прав на 1 рік і більше.
Навіть якщо результат нульовий, бюрократії та неприємного спілкування не уникнути — доведеться пояснювати ситуацію, проходити тестування, витрачати час і нерви.
Інспектор також нагадав, що щодня в Україні фіксують десятки випадків керування у нетверезому стані — і часто серед затриманих виявляються водії, які впевнені, що “нічого такого не пили”.
Практичні поради
Вживання безалкогольного пива не заборонене, але може спричинити неприємності. Тому якщо плануєте поїздку — краще взагалі утриматися. Безпечне кермування — це не лише про ПДР, а й про відповідальність та передбачливість.
Вам також може бути цікаво:
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…