Автовласники вже довгий час задають собі питання, чи потрібно гріти двигун перед поїздкою, особливо з урахуванням сучасних паливних систем. І відповідей на це питання є багато. У матеріалі РБК-Україна розглянуто поради від виробників автомобілів та незалежних інженерів щодо цього.
Питання прогріву двигуна виникло через те, що для його ефективної роботи потрібна температура від 80 до 100 градусів. Проте прогріти його до такої температури може зайняти чверть або навіть півгодини, що є витратою часу та пального. Тому автовласники цікавляться цим питанням.
Чому погано “на холодну”
Коли мотор холодний, він не працює так ефективно, як повинен. Щоб показати всю свою силу і робити більше крутного моменту, він потребує часу, щоб нагрітися до оптимальної температури. Також, коли двигун холодний, він більше шкодить собі, бо олива не так добре змащує всі деталі. І вихлопні гази від холодного двигуна є більш шкідливими для навколишнього середовища.
Що каже автовиробник
Сучасні автовиробники кажуть, що не потрібно прогрівати двигун, крім випадків сильного морозу або на короткий час. Технології у авто роблять його безпечним для запуску й роботи навіть без прогріву. Також це допомагає знизити викиди шкідливих речовин у повітря.
На відміну від цього, автовиробники стараються представити свої автомобілі як найбільш зручні у користуванні. Їх не дуже цікавить скорочення терміну служби автомобіля, оскільки гарантійний термін на двигун в будь-якому випадку досить довгий.
Що кажуть водії
Пересічному українському водієві не дуже важлива екологія. Головне для нього – це скільки часу потрібно для прогріву автомобіля і скільки пального при цьому витрачається. Тому він часто відразу після запуску двигуна вирушає в дорогу. Загроза скорочення терміну служби двигуна може трохи хвилювати його, але це стає важливим тільки якщо він не планує продавати автомобіль в найближчий час.
Що кажуть інженери
Інженери кажуть, що в холодний час перш за все потрібно прогрівати камеру згоряння та головку блоку двигуна. Це допомагає досягти оптимальної робочої температури. Не обов’язково прогрівати весь двигун, достатньо, щоб частково нагрілися циліндр і головка. Швидкість нагрівання циліндра залежить від кількості палива, що спалюється в ньому. Її можна збільшити, навантаживши двигун – наприклад, високими обертами або їх частою зміною. Головне – не перевантажувати мотор і уникати надмірно високих або низьких обертів.
Багато власників дизельних автомобілів кажуть, що взимку можна прогрівати двигун на холостому ходу довше, навіть півдня. Сучасні дизельні двигуни дуже ефективні і не витрачають зайвого тепла, що дозволяє тримати оптимальну температуру для згоряння палива. Але тривала робота на холостому ходу може бути шкідливою для сучасних дизелів з системами очищення вихлопних газів, так як сажовий фільтр DPF може швидше забитися.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…