Categories: Статті

Чи потрібно переводити авто на газ замість бензину

ГБО – це скорочення для газобалонного обладнання, яке можна встановити на автомобіль. Завдяки цьому можна використовувати не тільки бензин, а й газ (пропан, бутан або метан), перемикаючись між цими видами пального. Дослідили, чи варто встановлювати газ на авто і чи дійсно це допомагає заощаджувати гроші.

Як перейти з бензину на газ і чи потрібно це робити

ГБО має перевагу в тому, що його встановлення майже не змінює конструкцію автомобіля, лише додається електромагнітний клапан, який вимикає подачу бензину. Переобладнання дозволяє автомобілю працювати на газу та бензині. Якщо водію не сподобається, обладнання можна легко зняти в будь-який момент.

Другий “плюс” газобалонного обладнання (ГБО) для водіїв – це ціна газу. Він значно дешевший за бензин. Зазвичай на легкові авто встановлюють пропан-бутан, який коштує майже вдвічі менше, ніж бензин. Проте, щоб ГБО окупилося, потрібно встановити якісне обладнання і проїхати багато кілометрів за рік-два.

Кому потрібно і не потрібно встановлення ГБО – думка механіків

На основі вище сказаного, можна зрозуміти, що встановлення ГБО може бути необхідним. Але досвідчені механіки вважають, що це не завжди виправдано. Ось кілька випадків, коли краще відмовитися від ГБО:

Вартість переобладнання. Люди часто думають, що встановлення ГБО — це тільки спосіб заощадити гроші. Але потрібно враховувати, що переобладнання автомобіля на газ коштує від 9000 грн і більше. Це може зменшити вашу економію.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

3 хвилини ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago