Багато водіїв під час проїзду кругового перехрестя губляться в питанні, чи потрібно використовувати покажчики повороту і як це робити. Інспектор Патрульної поліції в бесіді з «SUV News» роз’яснив, як діяти в такому разі, щоб не порушувати ПДР.
За словами поліцейського, активувати «поворотник» при в’їзді на «кільце» не потрібно. А ось під час з’їзду з нього поморгати необхідно, але виключно правим сигналом. Все тому, що лівий «поворотник» при в’їзді може ввести інших учасників руху в оману. Вони можуть сприйняти його, як сигнал про поворот ліворуч, а не про заїзд на коло. Правий же покажчик при в’їзді може сприйматися як намір перебудуватися.
Єдиний варіант, за якого використання поворотника є обов’язковим – це перестроювання між смугами на колі та з’їзд з нього. Важливо розуміти, що з’їжджати слід виключно з крайнього правого ряду.
Патрульний наголосив, що водій зобов’язаний заздалегідь займати потрібну смугу. Якщо вам потрібно з’їхати на першому-другому повороті, то це має бути права смуга, якщо на третьому і далі – ліва, з подальшим перестроюванням вправо.
За словами інспектора, на круговому перехресті дуже часто порушують ПДР, оскільки просто не можуть зрозуміти, як і куди їхати. Найгірше, коли створюються аварійні ситуації. Але надмірна нервозність з увімкненням поворотника без причини, як зазначає патрульний, також здатна дезорієнтувати інших учасників руху.
Раніше ми писали, коли поліція помилково приймає водіїв за п’яних. Також патрульний пояснив, хто може ігнорувати знак «Рух заборонено».
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…