Categories: Статті

Чи варто переводити машину на газ: пояснення для водіїв

Багато людей сумніваються у вигодах встановлення газового обладнання в автомобіль, хоча ця ідея давно відома. Є як прихильники, так і супротивники цієї ідеї, і в обох сторін достатньо доводів. У статті на сайті РБК-Україна можна дізнатися про переваги і недоліки використання автомобіля на газовому паливі LPG.

Перш ніж почати заощаджувати на паливі, перейшовши на газ, потрібно встановити в автомобіль систему ГБО. Це вимагає певних витрат, близько 500-700 євро, що змушує власників авто обдумати цю інвестицію і розібратися в її технічних аспектах.

Плюси машини з ГБО

Розуміючи, що головна перевага автомобіля з ГБО полягає у можливості заправлятись дешевим паливом. Літр автомобільного газу в Україні (і в усій Європі) коштує близько 45-60% від ціни літра бензину А-95. Також власник отримує інші переваги:

– Газ є дешевшим паливом.

– Двигун працює краще на пропан-бутані, оскільки газ легше запалюється в циліндрах і не змиває оливу з деталей, що забезпечує їх більш тривалим функціонуванням.

– З двома повними баками автомобіль може проїхати більшу відстань.

– Авто стає надійнішим завдяки двом системам пального, які фактично дублюють одна одну.

Важно пам’ятати, що економія на пальному при переході на газ не обчислюється просто як різниця в ціні. Зазвичай автомобіль на пропан-бутані споживає на 10-15% більше, ніж на бензині. Також ціна на газ може змінюватися відносно ціни на бензин залежно від сезону та ринкової ситуації, але в середньому економія складає близько 40-50%.

Мінуси роботи на газі

Якщо газове обладнання вибране і встановлене правильно, і налаштоване належним чином, основним недоліком ГБО буде лише збільшений споживання палива двигуном. Але є ще декілька не дуже приємних дрібниць:

– Більше витрачатиметься палива.

– Зменшиться корисний об’єм багажника через балон з газом.

– Потрібно буде регулярно обслуговувати газове обладнання, як і бензинову систему – замінювати фільтри і перевіряти стан трубопроводів.

– Потрібно буде частіше перевіряти клапанні зазори у двигуні (на моторах без гідрокомпенсаторів).

Також важливо зазначити, що перехід на газ може бути неможливим (або фінансово нецільним) для деяких моделей двигунів. Проте, досвідчені майстри, які встановлюють ГБО, добре розуміють ці двигуни і заздалегідь обговорюють всі деталі з власником автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Чому не варто вимикати двигун, коли кондиціонер працює: на замітку водіям

Серед водіїв поширена думка, що не варто вимикати двигун автомобіля, коли увімкнений кондиціонер, бо це…

27 хв. ago

Головні помилки водіїв під час повороту: автоінструктор розкриває деталі

У повсякденному житті майже всі водії роблять помилки. Одним із найскладніших маневрів є поворот. Автоінструктор…

1 годину ago

Кольорові мітки на шинах: важливі моменти для правильного монтажу

З початком осені, хоча погода ще приємна, водії повинні подумати про зміну шин на сезонні.…

2 години ago

Чому лобове скло блищить від зустрічних фар і як це виправити

Відблиски на лобовому склі від зустрічних фар — це поширена проблема для багатьох водіїв. Вони…

3 години ago

Чому двигун автомобіля стукає: найпоширеніші причини

Стукіт у двигуні автомобіля — один з найпоширеніших ознак несправності силового агрегату. Причиною його виникнення…

4 години ago

В Україні водіям потрібно отримати нові документи: кого це стосується

В Україні затвердили оновлений зразок водійських посвідчень. Про це повідомив Микола Рудик, начальник Головного сервісного…

5 години ago