Чи варто прогрівати варіатор CVT у мороз: важливі деталі для автомобілістів

Автомобільна індустрія постійно вдосконалюється, однак разом з новими технологіями приходять і нові виклики для водіїв. Серед безступінчастих трансмісій, які використовуються в сучасних автомобілях, варіатор CVT (Continuously Variable Transmission) має, м’яко кажучи, спірну репутацію. Детальніше про те, чому варіатор може давати збої та що з цим робити, розповіли в РБК-Україна.

Нюанси варіатора CVT

Варіатор CVT надзвичайно популярний завдяки своїй простоті у використанні. У нього відсутні традиційні механічні складові, такі як вали, шестерні та синхронізатори, які замінено лише на два шківи і спеціальний пас. Це дозволяє досягати плавної зміни швидкості. Проте є й інша сторона медалі: CVT має критичні елементи, які вимагають дбайливого обслуговування, особливо в автомобілів з великим пробігом.

Чому варіатор потрібно прогрівати

Однією з причин, чому водії повинні звертати увагу на прогрів варіатора, є особливості його функціонування. По суті, олива, яка використовується в варіаторі, має вузький температурний діапазон – від 60 до 100 градусів Цельсія. У холодну погоду олива не забезпечує достатній захист для важливих частин, таких як шківи та металевий пас. Це може призвести до прослизання, а відтак, і до зношення деталей.

Читайте також: На АЗС розповіли, які автомобілі небезпечно заправляти до повного бака

Як прогрівати безступінчастий варіатор CVT

На жаль, залишити автомобіль на холостому ходу не є найефективнішим способом прогріву варіатора. Найбільше прогріватися CVT починає під час руху. Ось декілька порад, як правильно прогрівати ваш варіатор:

  • Прогрів варіатора на ходу: Після зупинки автомобіля м’яко зруште з місця і уникайте різких розгонів. Швидше за все, варіатор досягне робочої температури за 15-20 хвилин плавної їзди.
  • Прогрів варіатора на місці: Якщо ваш автомобіль оснащений гідротрансформатором, ви можете прогріти його, поставивши селектор в положення D або R і утримуючи гальмівну педаль протягом 5-10 хвилин.

Коротко

Ці рекомендації особливо важливі для власників автомобілів з пробігом понад 100 000 км. Ремонт варіаторів може бути досить дорогим, і дбайливе ставлення до трансмісії, а також регулярна заміна оливи можуть значно продовжити термін служби вашого автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також