Categories: Статті

Чим небезпечна літня їзда на автомобілі з майже порожнім баком

Щойно на приладовій панелі автомобіля спалахує лампочка про низький рівень палива, більшість автомобілістів одразу планують поїздку на АЗС. Однак деякі водії не поспішають поповнювати запаси і продовжують їздити на майже порожньому баку. Портал AMPERCAR пояснив, чим загрожує така звичка.

Паливний насос під загрозою

Насамперед варто розуміти, що паливний насос у сучасних автомобілях насос занурений безпосередньо в бак. Паливо тут виконує додаткову функцію охолодження агрегату. Якщо бензину в баку буде недостатньо, щоб покрити насос, то він почне швидко перегріватися. Влітку ситуація ще більше погіршується через високу температуру повітря, а також перевантаження систем. Першими ознаками проблеми є характерний шум, втрата тиску і перебої в роботі двигуна.

Бруд і осад – вороги двигуна

Також важливо розуміти, що з часом на дні паливного бака кожного автомобіля збирається осад із продуктів корозії, залишків неякісного палива та іншого дрібного сміття. Поки бак повний, все це залишається на дні. Але, щойно рівень палива впаде до критичної позначки, сміття почне засмоктуватися в систему, що негативно впливає на всю паливну систему. Наслідками цього можуть стати засмічення фільтрів, форсунок, а також перебої в роботі двигуна.

Парові пробки і конденсат

Також експерти звертають увагу на високий ризик появи конденсату в напівпорожньому баку в спеку. Утворені в результаті парові пробки порушують стабільність роботи двигуна. Також існує загроза потрапляння конденсату в систему впорскування, що призводить до корозії деталей.

Збої електроніки

Додатковою проблемою при систематичній їзді «на лампочці» може стати порушення роботи системи контролю палива. Це провокує неточні показання датчика рівня палива, некоректний розрахунок запасу ходу і навіть збої в роботі всієї паливної системи.

Як уникнути проблем

Експерти рекомендують підтримувати рівень пального не нижче чверті бака, заправляти повний бак, але не переливати його до краю, обирати тільки перевірені АЗС з якісним пальним, а також своєчасно міняти паливний фільтр.

Раніше моторист пояснив, скільки палива автомобіль витрачає на прогрів. Також механік пояснив, чому більшості автомобілів не потрібне преміальне пальне.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago