Categories: Статті

Чим небезпечне пальне на «дешевих заправках»: пояснення для водіїв

Директор Консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн у своєму дописі на Фейсбуці зазначив, що лабораторні перевірки бензину низької якості показують додавання 10-15% спиртів, що збільшує об’єм продукту, але також і витрати пального. За його підрахунками, це призводить до збільшення витрат на 7,5% (4 грн/л), хоча іноді зустрічаються оцінки на рівні 10-12%.

Крім того, при точкових вимірах було виявлено, що найбільше недоливи трапляються на так званих «бочках», де недолив може сягати 2-3%, що дозволяє знизити ціну на 1-1,5 грн/л.

Експерт зауважив, що несплата податків також впливає на вартість пального. За словами директора Консалтингової компанії «А-95», різниця в ціні між «соціально орієнтованими» та «дорогими» заправками становить близько 2 грн/л. Якщо врахувати всі фактори «оптимізації», які насправді є обманом держави та споживачів, «дешеве» пальне вже не виглядає таким вигідним.

Зрештою, паливо коштує стільки ж або навіть дорожче, ніж у відомих національних мережах. Таким чином, “дороге” паливо насправді не виглядає таким дорогим. АЗС, які продають “дешеве” паливо без класичної націнки, заробляють на недоливах та несплаті податків до 3,5 грн/л на дизелі та до 7,5 грн/л на бензині, який до того ж ще й розбавляють, – написав Куюн. На завершення, експерт порадив не вірити у дива.

“Не варто вірити в дива. Ці махінації або обкрадають державу, або споживача, а іноді – всіх одразу,” – підкреслив він. Як повідомлялося раніше, за словами директора Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, БРСМ-Нафта у 2023 році недоплатила до бюджету до півмільярда гривень податків. У випадку з Avantage7 ця сума може досягати 400 млн гривень, а мережі Motto та Marshal недоплатили в середньому по 100 млн гривень кожна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago