Застрягле в шинах каміння може дратувати водія шумом під час їзди, але це далеко не найбільша проблема з ними. Досвідчений шиномонтажник розповів «SUV News», чому категорично не можна ігнорувати потрапляння дрібного гравію в протектор.
Фахівець наголосив, що найчастіше засмічуються дрібним камінням зимові шини – вони мають більш агресивний і глибокий протектор, який добре збирає різного роду дрібне сміття. Деякі водії не бачать у цьому проблеми, сподіваючись, що забиті щебенем шини матимуть краще зчеплення на слизькій дорозі.
На ділі ж це призводить до того, що балансування коліс порушується, на швидкості з’являються вібрації, а сама по собі шина поступово руйнується. Найгірше, що на вас чекає – покришка, що лопнула просто під час руху. Саме тому краще своєчасно позбуватися дрібних каменів у протекторі, щоб потім не зіткнутися з більш серйозною проблемою.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…