Застрягле в шинах каміння може дратувати водія шумом під час їзди, але це далеко не найбільша проблема з ними. Досвідчений шиномонтажник розповів «SUV News», чому категорично не можна ігнорувати потрапляння дрібного гравію в протектор.
Фахівець наголосив, що найчастіше засмічуються дрібним камінням зимові шини – вони мають більш агресивний і глибокий протектор, який добре збирає різного роду дрібне сміття. Деякі водії не бачать у цьому проблеми, сподіваючись, що забиті щебенем шини матимуть краще зчеплення на слизькій дорозі.
На ділі ж це призводить до того, що балансування коліс порушується, на швидкості з’являються вібрації, а сама по собі шина поступово руйнується. Найгірше, що на вас чекає – покришка, що лопнула просто під час руху. Саме тому краще своєчасно позбуватися дрібних каменів у протекторі, щоб потім не зіткнутися з більш серйозною проблемою.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…