Чим відрізняється «робот» від «автомата»: механік дав відповідь
На сьогоднішній день, крім класичних «механіки» і «автомата» автомобілі використовують ще низку трансмісій, які мають свої конструкційні особливості, плюси і мінуси. Однією з найбільш популярних є роботизована трансмісія. Чим же вона відрізняється від АКПП? Досвідчений автомеханік дав «SUV News» відповідь на це запитання.
Основні відмінності АКПП і РКПП
Розміри – класичний «автомат» більший і важчий,
Принцип роботи – в АКПП передачі перемикає гідроблок і планетарний редуктор, а в РКПП – актуатори.
Управління – АКПП повністю автоматизована, а у РКПП є режим ручного перемикання.
Ресурс – АКПП служить довше за рахунок більш стабільної роботи і менших вимог до обслуговування.
Швидкість перемикання – у «робота» зміна передач проходить швидше завдяки двом зчепленням.
Обслуговування і заміна масла
«Робот» потребує заміни трансмісійної оливи кожні 40 000 – 50 000 км. Водночас «автомату» потрібно міняти мастило раз на 60 000 – 80 000 км.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!