Сьогодні сучасні автомобілі нашпиговані найрізноманітнішими функціями, які мають робити процес експлуатації транспортного засобу зручнішим і комфортнішим. Водночас деякі технології швидше дратують, ніж допомагають. Експерти SlashGear назвали 10 опцій, які автомобілісти справедливо критикують.
Використання сенсорного екрана на ходу відволікає від дороги. Subaru і Volkswagen уже ухвалили в зв’язку з цим рішення повернути фізичні кнопки.
На дотик їх не розпізнаєш, у зв’язку з чим водіям доводиться відводити погляд, щоб активувати ту чи іншу опцію.
90% зносу двигуна припадає на запуск. Що частіше мотор запускається, то швидше він вийде з ладу.
Дуже непрактичне рішення, хоч і красиве. Особливо проблемна ця технологія взимку в умовах морозів.
Застосовувати таку технологію в концепт-карі – нормально. Але в серійному авто це жахливо, поверхня швидко покривається подряпинами і пилом.
Попри економію пального (до 7,5%) в автомобілі спостерігається підвищена витрата мастила і ризик поломок.
Дуже футуристично і спершу навіть кумедно, але в довгостроковій перспективі – дратівливо непрактично і ненадійно.
Ефективне тільки з інтеграцією Alexa або Google. В інших випадках вимагає занадто точних команд і швидко набридає.
Імітувати «перемикання передач» на безступінчастій трансмісії – дивне і малокорисне рішення.
Невеликі або погано розташовані підстаканники заважають і дратують у повсякденній експлуатації.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…