Для яких типів АКПП режим N є небезпечним: пояснення для водіїв
У водіїв з автоматичними коробками передач є режим “нейтраль”. Він використовується, щоб відключити коробку передач. Це потрібно, коли авто потрібно тягти, або коли воно поламалось на дорозі. Але у деяких коробках передач краще не використовувати цей режим часто, бо це може зменшити його витривалість.
Існує три типи автоматичних коробок передач: звичайна автоматична коробка з гідротрансформатором, варіатор і “робот”. У всіх цих коробках є режим “N” (нейтральний), але у двох типах це не рекомендується часто використовувати.
Якщо йдеться про звичайну автоматичну коробку передач, режим “N” можна використовувати лише для буксирування. В такому випадку тиск масляного насоса знижується, щоб можна було безпечно тягти авто на невеликі відстані зі швидкістю до 40 км/год.
На деяких типах коробок передач не рекомендується часто перемикати між режимами D (привод) і N (нейтральний). Це особливо стосується водіїв у місті, які часто стають у заторах. Вони вмикають “нейтраль” на світлофорах, що призводить до швидкого зношення механізму коробки передач. Такі ж проблеми існують і для варіаторів, які більш чутливі до перегріву і погано переносять додаткові навантаження, які виникають при перемиканні передач.
Ситуація з роботизованими коробками передач трохи інша. У таких авто також є лише дві педалі, але використання режиму “нейтраль” тут не тільки не шкідливе, а навіть корисне. У цій коробці передач є зчеплення, яким керує електроніка, а не окрема педаль. Коли ви натискаєте на педаль гальма, коробка переходить у нейтральний режим, що допомагає захистити механізм від швидкого зношення.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!