В Україні нові автомобілі складають лише невелику частину ринку, а більшість продажів припадає на вживані машини. Це зрозуміло, адже країна переживає фінансові труднощі через війну. Проте багато українців не задумуються, який пробіг найкращий для покупки авто. Досвідчений оцінювач автомобілів поділився своєю думкою на цю тему.
За словами експерта, для звичайних автомобілів пробіг понад 150 000 кілометрів стає критичним: починають часто ламатися важливі деталі, і їх ремонт потребує значних витрат. Також зростає вартість обслуговування. Для машин представницького класу цей показник зазвичай вищий — такі авто починають виходити з ладу після 200 000–250 000 кілометрів.
Найбільш зношені автомобілі — це ті, що здавалися в оренду, працювали в таксі чи використовувалися для комерційних перевезень. Вони можуть бути досить новими, але з надзвичайно великим пробігом. Продавці часто скручують одометр і приховують інтенсивне використання авто, щоб змусити покупця заплатити більше, ніж воно насправді варте.
Експерт вважає, що для купівлі вживаного автомобіля оптимальний пробіг — 30 000–60 000 кілометрів. Така машина ще не сильно зносилася ні зовні, ні всередині, але вже стала дешевшою завдяки амортизації. Крім того, її можна буде продати за хорошою ціною. Водночас експерт радить уникати авто з пробігом понад 120 000 кілометрів, особливо бюджетних моделей і тих, що мають варіатор.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…