Багато автовласників помічали, як скриплять гальмівні колодки. Найчастіше це відбувається восени, коли через підвищену вологість і бруд гальма працюють гірше. Іноді скрип виникає через дрібний камінець, який застряг між диском і колодкою. Представник СТО пояснив, коли такий скрип може вказувати на серйозні проблеми.
Якщо скрип викликаний камінцем, його можна позбутися, кілька разів натиснувши на гальма. Якщо машина стоїть на вулиці або в холодному гаражі, на гальмівних дисках може з’явитися іржа. Вона також може перейти на колодки, і тоді ці деталі можуть “залипнути” одна з одною.
Щоб прибрати скрип, можна обережно “розробити” гальма. Під час руху іржа стирається, і звук зникає. Проблема серйозніша, якщо іржа з’явилася всередині супортів — це може призвести до відмови гальм або заклинювання коліс. Якщо автомобіль довго не їздив, перед поїздкою слід перевірити гальмівну систему.
Часто проблеми з гальмами виникають після проїзду через глибоку калюжу. Якщо гальмівний диск був гарячим, він може деформуватися, і тоді допоможе лише заміна. Скрип колодок також з’являється, коли вони сильно зношені. Передні колодки зазвичай служать від 15 до 30 тисяч кілометрів, а задні — до 60 тисяч.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Моторне мастило потрібно регулярно міняти, але інколи його рівень може знизитися ще до наступної заміни.…
Українці, які хочуть купити трирядний кросовер чи позашляховик, часто стикаються з високими цінами. Найкращим варіантом…
Акумулятор – важлива, але не вічна частина автомобіля. Рано чи пізно водію доведеться його замінити.…
Багато водіїв купують всесезонні шини, щоб уникнути витрат на окремі комплекти для літа і зими…
В Україні під час воєнного стану можуть мобілізувати також автомобілі. Це означає, що транспортні засоби…
Водіння взимку стає важчим через погіршення погоди. Це збільшує ризик помилок, які можуть призвести до…