Багато автовласників помічали, як скриплять гальмівні колодки. Найчастіше це відбувається восени, коли через підвищену вологість і бруд гальма працюють гірше. Іноді скрип виникає через дрібний камінець, який застряг між диском і колодкою. Представник СТО пояснив, коли такий скрип може вказувати на серйозні проблеми.
Якщо скрип викликаний камінцем, його можна позбутися, кілька разів натиснувши на гальма. Якщо машина стоїть на вулиці або в холодному гаражі, на гальмівних дисках може з’явитися іржа. Вона також може перейти на колодки, і тоді ці деталі можуть “залипнути” одна з одною.
Щоб прибрати скрип, можна обережно “розробити” гальма. Під час руху іржа стирається, і звук зникає. Проблема серйозніша, якщо іржа з’явилася всередині супортів — це може призвести до відмови гальм або заклинювання коліс. Якщо автомобіль довго не їздив, перед поїздкою слід перевірити гальмівну систему.
Часто проблеми з гальмами виникають після проїзду через глибоку калюжу. Якщо гальмівний диск був гарячим, він може деформуватися, і тоді допоможе лише заміна. Скрип колодок також з’являється, коли вони сильно зношені. Передні колодки зазвичай служать від 15 до 30 тисяч кілометрів, а задні — до 60 тисяч.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…
Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…
З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…
Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…
Взимку багато водіїв сідають за кермо в теплому верхньому одязі. Але в деяких країнах за…