Categories: Статті

Експерт пояснив, коли зростуть ціни на паливо

У липні Верховна Рада ухвалила закон про підвищення акцизного податку на паливо. Це підвищення мало набрати чинності з 1 вересня, але президент ще не підписав закон. За словами Сергія Куюна, директора консалтингової компанії “А-95”, затримка з підписом є технічною. Він також розповів на Громадському радіо, як це вплине на ціни на паливо.

“Невідомо точно, чи підписав президент документ про підвищення акцизів, але офіційно підпису поки немає. Я вважаю, що це технічна затримка. За моїми даними, офіс президента підтримує цей законопроєкт, оскільки він важливий для подолання фінансової кризи та вирішення поточного дефіциту бюджету,” — зазначив Сергій Куюн.

Директор консалтингової компанії “А-95” також пояснив, що серйозного зростання цін на паливо не буде. Такі зміни є звичними для ринку і майже не помітні для споживачів. Крім того, оператори ринку запасли паливо за старими акцизами, що забезпечить стабільність цін протягом цього місяця.

Сергій Куюн пояснив, що з 1 вересня планувалося підвищити акциз на бензин на 1,5 грн за літр, на дизельне пальне до 2 грн, і найбільше — на скраплений газ, понад 5 грн за літр. За його словами, підвищення на бензин і пальне буде незначним і майже не помітним для споживачів. Він також додав, що ні 1 вересня, ні 15 вересня не очікує зміни цін, навіть якщо президент підпише закон. Це пов’язано з тим, що світові ціни на нафту знизилися, і трейдери завезли багато палива зі старим акцизом, яке забезпечить стабільність ринку протягом вересня.

Директор консалтингової компанії “А-95” відзначив, що акциз на скраплений газ зріс значно більше, ніж на бензин чи дизель. Ціни на скраплений газ почали підвищуватися ще минулого місяця, але це все одно не вплине на його економічну вигідність.

Сергій Куюн пояснив, що ситуація зі скрапленим газом інша, оскільки акциз на нього підвищили набагато більше. Ціни на газ почали зростати ще в серпні, і він прогнозує, що у вересні ціна може досягти близько 33 грн за літр. Проте навіть при цьому газ все ще буде значно дешевшим за бензин, зберігаючи свою економічну вигідність.

Раніше Сергій Куюн в ефірі Громадського радіо пояснив, чому так багато уваги приділяється підвищенню акцизного податку на паливо. Він зазначив, що проти цього виступили великі фінансово-промислові групи, які споживають багато пального: “Це зрозуміло, адже ніхто не хоче платити більше. Тому це питання стало таким помітним. Насправді, це підвищення не матиме серйозних наслідків.”

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Як прихована функція автомобіля допомагає уникати небезпек на нічній дорозі

Багато водіїв стикалися з тим, що вночі яскраве світло фар машин позаду заважає керувати авто.…

6 години ago

Як зберегти двигун, якщо закипів антифриз: поради водіям

Закипання антифризу — це досить поширена проблема, яка може трапитися в будь-який момент. Особливо якщо…

7 години ago

Як зняти стрес після годинного стояння в заторі: 7 ефективних методів

Експерти запропонували сім способів, як зняти стрес після годинного стояння в пробках без алкоголю. Ось…

8 години ago

У Києві засвітився найбільший і найдорожчий кросовер Lexus

У Києві зняли новий Lexus TX 2024. Це топовий кросовер преміального бренду Toyota, який недавно…

9 години ago

Чому двигун внутрішнього згоряння у гібридах може зношуватися швидше

Гібридні автомобілі, на відміну від повністю електричних, дають більше свободи, бо, коли заряд батареї закінчується,…

9 години ago

Капоти у американських автомобілях можуть зменшитися: подробиці

Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) пропонує змінити дизайн передньої частини автомобілів, включаючи капоти та…

10 години ago