У липні Верховна Рада ухвалила закон про підвищення акцизного податку на паливо. Це підвищення мало набрати чинності з 1 вересня, але президент ще не підписав закон. За словами Сергія Куюна, директора консалтингової компанії “А-95”, затримка з підписом є технічною. Він також розповів на Громадському радіо, як це вплине на ціни на паливо.
“Невідомо точно, чи підписав президент документ про підвищення акцизів, але офіційно підпису поки немає. Я вважаю, що це технічна затримка. За моїми даними, офіс президента підтримує цей законопроєкт, оскільки він важливий для подолання фінансової кризи та вирішення поточного дефіциту бюджету,” — зазначив Сергій Куюн.
Директор консалтингової компанії “А-95” також пояснив, що серйозного зростання цін на паливо не буде. Такі зміни є звичними для ринку і майже не помітні для споживачів. Крім того, оператори ринку запасли паливо за старими акцизами, що забезпечить стабільність цін протягом цього місяця.
Сергій Куюн пояснив, що з 1 вересня планувалося підвищити акциз на бензин на 1,5 грн за літр, на дизельне пальне до 2 грн, і найбільше — на скраплений газ, понад 5 грн за літр. За його словами, підвищення на бензин і пальне буде незначним і майже не помітним для споживачів. Він також додав, що ні 1 вересня, ні 15 вересня не очікує зміни цін, навіть якщо президент підпише закон. Це пов’язано з тим, що світові ціни на нафту знизилися, і трейдери завезли багато палива зі старим акцизом, яке забезпечить стабільність ринку протягом вересня.
Директор консалтингової компанії “А-95” відзначив, що акциз на скраплений газ зріс значно більше, ніж на бензин чи дизель. Ціни на скраплений газ почали підвищуватися ще минулого місяця, але це все одно не вплине на його економічну вигідність.
Сергій Куюн пояснив, що ситуація зі скрапленим газом інша, оскільки акциз на нього підвищили набагато більше. Ціни на газ почали зростати ще в серпні, і він прогнозує, що у вересні ціна може досягти близько 33 грн за літр. Проте навіть при цьому газ все ще буде значно дешевшим за бензин, зберігаючи свою економічну вигідність.
Раніше Сергій Куюн в ефірі Громадського радіо пояснив, чому так багато уваги приділяється підвищенню акцизного податку на паливо. Він зазначив, що проти цього виступили великі фінансово-промислові групи, які споживають багато пального: “Це зрозуміло, адже ніхто не хоче платити більше. Тому це питання стало таким помітним. Насправді, це підвищення не матиме серйозних наслідків.”
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…
Купівля вживаного авто завжди несе ризики. Вік і пробіг часто використовують як показники надійності, але…
Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…