Categories: Статті

Експерт пояснив, коли зростуть ціни на паливо

У липні Верховна Рада ухвалила закон про підвищення акцизного податку на паливо. Це підвищення мало набрати чинності з 1 вересня, але президент ще не підписав закон. За словами Сергія Куюна, директора консалтингової компанії “А-95”, затримка з підписом є технічною. Він також розповів на Громадському радіо, як це вплине на ціни на паливо.

“Невідомо точно, чи підписав президент документ про підвищення акцизів, але офіційно підпису поки немає. Я вважаю, що це технічна затримка. За моїми даними, офіс президента підтримує цей законопроєкт, оскільки він важливий для подолання фінансової кризи та вирішення поточного дефіциту бюджету,” — зазначив Сергій Куюн.

Директор консалтингової компанії “А-95” також пояснив, що серйозного зростання цін на паливо не буде. Такі зміни є звичними для ринку і майже не помітні для споживачів. Крім того, оператори ринку запасли паливо за старими акцизами, що забезпечить стабільність цін протягом цього місяця.

Сергій Куюн пояснив, що з 1 вересня планувалося підвищити акциз на бензин на 1,5 грн за літр, на дизельне пальне до 2 грн, і найбільше — на скраплений газ, понад 5 грн за літр. За його словами, підвищення на бензин і пальне буде незначним і майже не помітним для споживачів. Він також додав, що ні 1 вересня, ні 15 вересня не очікує зміни цін, навіть якщо президент підпише закон. Це пов’язано з тим, що світові ціни на нафту знизилися, і трейдери завезли багато палива зі старим акцизом, яке забезпечить стабільність ринку протягом вересня.

Директор консалтингової компанії “А-95” відзначив, що акциз на скраплений газ зріс значно більше, ніж на бензин чи дизель. Ціни на скраплений газ почали підвищуватися ще минулого місяця, але це все одно не вплине на його економічну вигідність.

Сергій Куюн пояснив, що ситуація зі скрапленим газом інша, оскільки акциз на нього підвищили набагато більше. Ціни на газ почали зростати ще в серпні, і він прогнозує, що у вересні ціна може досягти близько 33 грн за літр. Проте навіть при цьому газ все ще буде значно дешевшим за бензин, зберігаючи свою економічну вигідність.

Раніше Сергій Куюн в ефірі Громадського радіо пояснив, чому так багато уваги приділяється підвищенню акцизного податку на паливо. Він зазначив, що проти цього виступили великі фінансово-промислові групи, які споживають багато пального: “Це зрозуміло, адже ніхто не хоче платити більше. Тому це питання стало таким помітним. Насправді, це підвищення не матиме серйозних наслідків.”

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

16 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago