Багато водіїв і спеціалістів із шиномонтажу вважають, що нові шини потрібно ставити на передню вісь автомобіля. Але експерти Michelin кажуть, що це неправильна думка і вона може загрожувати безпеці водія та інших учасників дорожнього руху.
Згідно з рекомендаціями шинників, нові шини потрібно ставити на задню вісь, а частково зношені – на передні колеса. Це допомагає зберегти стабільність автомобіля, особливо на прямих дорогах, де легше втратити контроль. Експерти Michelin провели тестування на майданчику Horiba MIRA, щоб показати, як неправильне встановлення шин може бути небезпечним.
Під час тестування використовували три однакові автомобілі VW Golf з шинами Michelin Cross Climate. У першому автомобілі нові шини були на задніх колесах, як рекомендують. У другому нові шини були на передній осі, а задні зношені до 2,6 мм. Третій автомобіль мав одну нову шину на правому передньому колесі, а решта були частково зношені.
Результати тестування показали, що автомобіль із новими шинами на задній осі поводився стабільно і безпечно: при швидкому розгоні він трохи ковзав, але швидко повертався на дорогу. В автомобілі з новими шинами на передніх колесах ситуація була іншою: при збільшенні швидкості задні колеса втрачали зчеплення з дорогою, що могло призвести до небезпечного занесення.
Тестування третього автомобіля, де була лише одна нова шина на правому передньому колесі, показало найбільшу проблему. При повороті ліворуч нова шина на передньому колесі зчепилася краще, ніж зношені задні, що викликало надмірне повернення автомобіля.
Експерти попереджають, що водії можуть не бути готовими до раптового занесення, яке може статися, якщо нові шини ставити на передні колеса. На дорозі, особливо на високих швидкостях, таке занесення може бути дуже небезпечним.
Висновок очевидний: незалежно від того, що вам можуть порадити автомайстерні, шиномонтажники або менеджери автопарків, нові шини завжди слід ставити на задню вісь, а частково зношені – на передню.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Полірування кузова автомобіля потребує уважності, хороших матеріалів і досвіду. В інтернеті можна натрапити на різні…
Сучасна погода все частіше супроводжується екстремальними явищами — сильні дощі, бурі та гради стають звичною…
Ремінь ГРМ, як і інші частини авто, потрібно час від часу міняти. Зазвичай це потрібно…
Компактні кросовери з гібридними двигунами стають все популярнішими, особливо серед жителів великих міст, які цінують…
Муфта Haldex є ключовим елементом системи підключеного повного приводу, яка регулює передачу крутного моменту в…
Поїздки на АЗС для будь-якого автомобіліста стають звичайними, але навіть досвідченим водіям вони можуть принести…