Взимку українські водії стикаються з однією з найнеприємніших дрібниць – запітнілими вікнами. Скло вкривається вологим туманом, і вже за кілька секунд видимість падає до мінімуму. Часто люди протирають його долонею або серветкою, але це дає ефект лише на хвилину.
Як пояснив SUV News технічний експерт Сергій М., майстер СТО з 15-річним досвідом, «проблема не у склі, а у вологому повітрі в салоні. Тепле дихання, мокрі килимки, навіть сніг на взутті — усе це створює ідеальні умови для конденсату».
Фахівці британського Королівського автомобільного клубу (RAC) згадали нестандартний спосіб, який підказали… хокеїсти. Виявляється, щоб запобігти запотіванню шоломів, вони натирають внутрішню поверхню скла піною для гоління. Метод працює й у звичайних авто.
Потрібно нанести тонкий шар піни на лобове скло, рівномірно розтерти по поверхні, а потім витерти м’якою ганчіркою. На склі залишиться тонка гідрофобна плівка, що не дає волозі збиратися краплями.
«Це старий трюк ще з 80-х, але він і досі ефективний», – підтверджує автомеханік Олег К. із київського сервісу. За його словами, ефект триває кілька днів, а головне – не шкодить склу чи двірникам.
Звісно, є й сучасні засоби – так званий «антидощ» або спеціальні спреї. Та піна для гоління має перевагу в ціні: балон коштує близько 40–60 гривень, а вистачає його на кілька обробок.
Іноді найпростіші рішення можуть виявитися справжнім порятунком. У цьому випадку – і для вашого огляду, і для безпеки на дорозі.
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…