Categories: Статті

Кольорові крапки на автомобільних шинах: що вони означають

На багатьох автомобільних шинах можна помітити різнокольорові крапки та інші символи. Існує велика кількість міфів про їх призначення, однак більшість з них не має під собою правди. Портал Auto-Swiat розкрив справжнє значення цих таємничих позначок.

Біла крапка – позначає, що шина пройшла контроль якості.
Біла крапка з чорним центром – те ж саме, що й вище.
Зелена крапка – найменш важке місце шини, яке має бути розташоване біля вентиля.
Жовта крапка (наприклад, у Bridgestone) – найлегша частина шини, яка повинна бути розташована у найважчій точці диска (зазвичай біля вентиля).
Червона крапка (наприклад, у Bridgestone) – найважче місце шини, яке має бути розташоване навпроти найважчої точки диска.
Червоні або жовті крапки (наприклад, у Yokohama) – одна крапка позначає точку балансування шини.

Чи означає відсутність крапок гіршу якість?

Ні! Деякі виробники просто не використовують такі позначення, але кожна шина проходить контроль якості.

Кольорові крапки на дисках – для чого вони потрібні?

Крапки на дисках найчастіше використовуються на заводах під час виробництва автомобілів. Вони допомагають поєднати найлегшу частину шини з найважчою точкою диска, що покращує балансування колеса і зменшує необхідність використання вантажиків.

Кольорові смуги на шинах – чи мають вони значення?

Кольорові смуги на протекторі – це технологічні позначення, які використовуються на заводах під час виробництва. Вони потрібні для ідентифікації моделей і полегшують процес складання шини. Для водія або шиномонтажника ці смуги не несуть жодної практичної інформації і можуть відрізнятися навіть у межах однієї моделі шин.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Для чого досвідчені водії додають соду в антифриз

Охолоджувальна рідина в автомобілі з ДВЗ відіграє вкрай важливу роль, яка полягає в охолодженні силової…

2 години ago

П’ять смертельних ворогів ременя ГРМ: як уникнути дорогого ремонту двигуна

Обрив ременя газорозподільного механізму (ГРМ) - один із найнебезпечніших сценаріїв для будь-якого автомобіліста. Ця, здавалося…

3 години ago

Які кросовери, пікапи та позашляховики краще брати вживаними

У світі автомобілів сегмент кросоверів, пікапів і позашляховиків продовжує зростати в популярності, особливо в Україні,…

4 години ago

Як можна використати старі автомобільні шини: три нестандартні способи застосування

У світі, де екологічні проблеми стають дедалі актуальнішими, переробка і повторне використання матеріалів набувають особливої…

5 години ago

Чому серед авто з АКПП краще обирати Renault: відповідь автосервісу

Вибір автомобіля з автоматичною коробкою передач - рішення, що вимагає ретельного підходу, особливо коли йдеться…

6 години ago

Грижа на шині: тиха загроза безпеці на дорозі

У світі автолюбителів існує чимало технічних проблем, які потребують негайної уваги. Одна з таких неприємностей…

7 години ago