Багато водіїв вважають гальма в автомобілі порятунком від неприємностей, однак на ділі їхнє використання іноді може лише погіршити проблему. Досвідчений інспектор Патрульної поліції назвав SUV News п’ять випадків, коли краще не чіпати педаль гальма в автомобілі.
Така помилка може призвести до виштовхування поршнів супорта, витоку гальмівної рідини і дорогого ремонту. Якщо ви не маєте досвіду заміни колодок, краще доручити цю роботу професіоналу на СТО.
Якщо у вас не працює система ABS, то гальмувати різко може бути небезпечно, особливо під час дощу або на слизькій дорозі. Важливо розуміти, що експлуатація автомобіля з такою несправністю заборонена ПДР і тягне за собою штраф.
Якщо у вас пробито одне з ведучих коліс інстинктивне гальмування може лише погіршити ситуацію. Машина різко піде в бік і ви втратите над нею контроль. Найкращим рішенням у такій ситуації буде гальмування двигуном, а плавно натискати на педаль слід уже після того, як швидкість знизиться до мінімуму.
Тут гальмівна система може спрацьовувати нерівномірно, що загрожує заносом. Краще знижувати швидкість плавно, не вдаючись до різкого натискання на педаль.
Навіть на сухому покритті це може призвести до втрати зчеплення з поверхнею і заносу. Найкраще сповільнюватися до повороту.
Раніше ми писали, що буде, якщо натиснути на газ і гальмо одночасно. Також повідомлялось, чому водіям категорично не можна натискати на педаль гальма лівою ногою.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…