Categories: Статті

Коли краще не торкатися педалі гальма: патрульний назвав п’ять випадків

Багато водіїв вважають гальма в автомобілі порятунком від неприємностей, однак на ділі їхнє використання іноді може лише погіршити проблему. Досвідчений інспектор Патрульної поліції назвав SUV News п’ять випадків, коли краще не чіпати педаль гальма в автомобілі.

Під час заміни гальмівних колодок

Така помилка може призвести до виштовхування поршнів супорта, витоку гальмівної рідини і дорогого ремонту. Якщо ви не маєте досвіду заміни колодок, краще доручити цю роботу професіоналу на СТО.

При спрацьовуванні сигналу ABS

Якщо у вас не працює система ABS, то гальмувати різко може бути небезпечно, особливо під час дощу або на слизькій дорозі. Важливо розуміти, що експлуатація автомобіля з такою несправністю заборонена ПДР і тягне за собою штраф.

При проколі ведучих коліс

Якщо у вас пробито одне з ведучих коліс інстинктивне гальмування може лише погіршити ситуацію. Машина різко піде в бік і ви втратите над нею контроль. Найкращим рішенням у такій ситуації буде гальмування двигуном, а плавно натискати на педаль слід уже після того, як швидкість знизиться до мінімуму.

У разі потрапляння вологи на гальмівні колодки

Тут гальмівна система може спрацьовувати нерівномірно, що загрожує заносом. Краще знижувати швидкість плавно, не вдаючись до різкого натискання на педаль.

Під час гальмування в повороті

Навіть на сухому покритті це може призвести до втрати зчеплення з поверхнею і заносу. Найкраще сповільнюватися до повороту.

Раніше ми писали, що буде, якщо натиснути на газ і гальмо одночасно. Також повідомлялось, чому водіям категорично не можна натискати на педаль гальма лівою ногою.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago