Categories: Статті

Коли машину дешевше продати, ніж ремонтувати: п’ять «смертельних» проблем

Багато українських автомобілістів настільки «прикипають» до своїх транспортних засобів, що відмовляються від них позбавлятися навіть через десятиліття експлуатації за умови постійних проблем і несправностей. Це може перетворити вашу машину на «чорну діру», що поглинає всі ваші доходи. Але як визначити цю межу між автомобілем і «металобрухтом»? Відомий американський автомеханік Девід Лонг на своєму YouTube-каналі розповів про п’ять «смертельних» проблем, які є яскравими індикаторами того, що від машини пора позбуватися.

Каталітичний нейтралізатор під загрозою

Каталізатор в автомобілі на перший погляд не так і потрібен, адже машина може їздити без нього. Однак при проходженні техогляду ця деталь обов’язкова. Заміна може обійтися в кілька десятків тисяч гривень, що іноді перевищує половину вартості автомобіля.

Масштабний витік антифризу

Пошкодження системи охолодження і витік антифризу – неприємна проблема. Але якщо вона з’являється систематично, а технічна рідина тече вже з декількох місць, то мова, ймовірно, йде про масштабну деградацію сальників, прокладок і патрубків, що вимагає капітального ремонту системи охолодження. Вартість процедури занадто висока, щоб вкладати такі гроші в старе авто.

Критичний знос гальмівної системи

Якщо ваша гальмівна система повністю зносилася, подумайте, чи варто займатися її відновленням за умови, що вашому авто вже багато років. Заміна всіх колодок, дисків, супортів і вирішення проблем з гальмівними магістралями може вилитися в кругленьку суму.

ШРУС на межі руйнування

За умови критичного пошкодження шарніра рівних кутових швидкостей (ШРУС) можлива повна втрата керованості, що на високій швидкості загрожує серйозною ДТП. Їздити на такому авто небезпечно, але і ремонт обійдеться недешево.

Забитий вугільний фільтр

П’ята проблема – засмічення адсорбера парів палива. На перший погляд це може здатися не такою критичною проблемою, але заміна цього вузла також коштує чималих грошей, особливо на автомобілях зі складною системою уловлювання парів.

Висновок експерта

Лонг допускає, що одну критичну проблему на старому авто ще можна якось «терпіти». Але якщо мова йде про безліч несправностей, які довго і дорого ремонтувати, то краще задуматися про заміну автомобіля повністю.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

13 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago