Коли терміново потрібно змінювати ремінь ГРМ: фахівці назвали 5 основних ознак

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) це важлива частина двигуна, що забезпечує правильний рух клапанів та поршнів. Якщо цей ремінь відірветься, це може спричинити серйозні проблеми, такі як пошкодження клапанів і поршнів. Експерти порталу mmr.net.ua розповіли про 5 ознак, які показують, що ременю ГРМ потрібна заміна.

При розгляді термінів заміни ременя ГРМ важливо дотримуватися рекомендацій виробника та враховувати пробіг автомобіля. Інтервали заміни можуть відрізнятися для різних моделей, тому розумно переглядати інструкцію до конкретного авто.

Зазвичай, автовиробники радять замінювати ремінь ГРМ після проїзду від 50 до 100 тисяч кілометрів. Важливо пам’ятати, що навіть якісні ремені не можна використовувати понад 100 тисяч кілометрів.

Коли потрібно замінити ремінь газорозподільного механізму (ГРМ), важливо враховувати не лише кількість кілометрів, яку проїхав автомобіль, але і вік самої деталі, а також умови, в яких вона експлуатується. Зазвичай рекомендується змінювати ремінь кожні 5 років, оскільки за цей час матеріал стає менш еластичним.

Якщо машина часто користується в умовах бездоріжжя, є ризик, що пісок може потрапити у ремінь ГРМ. Захисні кожухи ременя не завжди повністю захищають його від цього, і це може спричинити швидше зношування ременя, як колоди.

Якщо в автомобілі витікають сальники розподільного валу або помпи, і рідина потрапляє на ремінь газорозподільного механізму, це може значно скоротити термін його служби. Наприклад, масляні витоки можуть зробити ремінь ковзним, що призведе до неправильної роботи клапанів та поршнів. Якщо клапани не встигають закритися вчасно, вони можуть вдаритися об поршні, що може призвести до їх пошкодження.

Часто ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) зношується швидше через його зміщення з натяжного ролика, що веде до нерівномірного зношування країв ременя. Це може призвести до значного зменшення ширини ременя.

Якщо чути клацання або шум, особливо при високих обертах двигуна, це може означати, що ремінь ГРМ починає виходити з ладу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також