У 2024 році в Україні обов’язковий техогляд авто проводиться за державними стандартами і лише в акредитованих центрах. Ось головні моменти цієї процедури.
Кому і як часто треба проходити техогляд:
– Вантажівки старші за 1 рік – щороку.
– Автобуси, яким більше 2 років – кожні 6 місяців.
– Вантажопасажирські авто віком від 2 років і до 3,5 тонни – кожні 2 роки.
– Легкові авто-таксі старші за 2 роки – щороку.
– Колісні трактори після 2 років використання – кожні 2 роки.
– Спецтехніка, як-от пожежні машини, автокрани – щороку.
– Транспорт для перевезення небезпечних вантажів – щороку, і кожні 6 місяців після першого року.
Яка техніка не потребує техогляду:
– Всі автомобілі та причепи, які не використовуються для бізнесу.
– Нові легкові авто і причепи для комерційних перевезень, якщо їх вік менше 2 років.
Мінімальні ціни на техогляд у гривнях:
– Легкові авто – ₴1120.
– Автобуси до 5 тонн – ₴1260; понад 5 тонн – ₴1344.
– Вантажівки до 12 тонн – ₴1260; понад 12 тонн – ₴1440.
– Причепи до 10 тонн – ₴1120; понад 10 тонн – ₴1322.
Санкції за порушення строків техогляду або його непроходження:
– Якщо техогляд не пройдено вчасно, штраф становить ₴340.
– Якщо порушення повториться протягом року, штраф може бути від ₴850 до ₴1700, а також може бути накладено арешт на 5-10 діб або відкликано водійські права на термін до півроку.
З вересня 2023 року в Україні техогляд став цифровим, і результати тепер фіксуються в електронному протоколі, який має таку ж силу, як і паперовий.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…