При купівлі позашляховика наявність повного приводу завжди є відчутною перевагою, яку хотів би мати будь-який автомобіліст на бездоріжжі. Сьогодні на ринку достатньо моделей із цією опцією, але далеко не кожна з них варта уваги. Британське видання Autocar детально вивчило питання і склало власний рейтинг найкращих позашляховиків 4×4. Перше місце в списку посів Land Rover Defender, який вирізняється своєю універсальністю. Повністю ТОП-10 повнопривідних SUV, за версією журналістів, виглядає так:
Плюси: видатні позашляхові здібності, комфортна підвіска
Мінуси: великі габарити, висока маса, висока витрата палива
Кліренс: 291 мм
Кути в’їзду/з’їзду: ~40°
Двигуни: 4-, 6- і 8-циліндрові, включаючи P400e (PHEV)
Макс. потужність: 525 к.с. (V8)
Тип приводу: повний, Terrain Response
Плюси: легендарний дизайн, відмінна прохідність
Мінуси: посередня керованість на асфальті, галасливий салон
Кліренс: 274 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 44° / 37° (Rubicon)
Двигуни: 2.0 турбо, 3.6 V6, 2.2 дизель
Макс. потужність: 380 к.с. (4xe PHEV)
Тип приводу: повний, понижувальний ряд, блокування диференціалів
Плюси: надійність, тяговитий мотор
Мінуси: жорстка підвіска, застарілий інтер’єр
Кліренс: 230 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 31° / 25°
Двигуни: 2.8 турбодизель, 3.5 V6 бітурбо
Макс. потужність: 415 к.с.
Тип приводу: повний, понижувальна передача
Плюси: потужний дизель, преміальний салон
Мінуси: висока ціна, громіздкі габарити
Кліренс: 241 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 31° / 30°
Двигуни: 3.0 дизель, 4.0 V8 бітурбо (AMG)
Макс. потужність: 585 к.с. (AMG G63)
Тип приводу: повний, 3 блокування диференціалів
Плюси: комфорт на асфальті, зручний 7-місний салон
Мінуси: менш агресивний офф-роуд потенціал
Кліренс: 283 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 34° / 30°
Двигуни: 3.0 дизель, 3.0 бензин (MHEV)
Макс. потужність: 360 к.с.
Тип приводу: повний, Terrain Response
Плюси: класична конструкція, потужні двигуни BMW
Мінуси: посередня керованість на дорозі
Кліренс: 260 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 36° / 36°
Двигуни: 3.0 дизель, 3.0 бензин (BMW)
Макс. потужність: 286 к.с.
Тип приводу: повний, 3 блокування диференціалів
Плюси: унікальна підвіска Fox, здатний на стрибки
Мінуси: великі габарити, малий вантажопідйомний потенціал
Кліренс: 272 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 32° / 24°
Двигуни: 3.0 V6 бітурбо бензин
Макс. потужність: 288 к.с.
Тип приводу: повний, адаптивні амортизатори Fox
Плюси: легкість, мінімальні звіси
Мінуси: маленький багажник, низький комфорт
Кліренс: 210 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 37° / 49°
Двигуни: 1.5 бензин
Макс. потужність: 102 к.с.
Тип приводу: повний, понижувальна передача
Плюси: просторий салон, доступна ціна
Мінуси: жорстка підвіска, застарілий інтер’єр
Кліренс: 224 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 20° / 22°
Двигуни: 2.2 турбодизель
Макс. потужність: 202 к.с.
Тип приводу: повний, понижувальна передача
Плюси: доступна ціна, економічність
Мінуси: простенький інтер’єр, середній рівень прохідності
Кліренс: 217 мм
Кути в’їзду/з’їзду: 30° / 33°
Двигуни: 1.3 турбо бензин, 1.5 дизель
Макс. потужність: 150 к.с.
Тип приводу: передній/повний.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Питання про те, чи зобов'язаний водій залишати транспортний засіб на вимогу поліції, залишається одним із…
Сімейні кросовери продовжують набирати популярність, витісняючи традиційні хетчбеки завдяки просторому салону, високій посадці та передовим…
Український блогер Roma Urraco виявив Toyota Land Cruiser 100 2006 року, що унікально зберігся. Фотографії…
Купівля нового автомобіля - це завжди інвестиція, і однією з ключових проблем є його амортизація.…
Тюнінг-ательє Overfinch представило унікальну версію Land Rover Range Rover 2025 року з потужними технічними доопрацюваннями…
Honda офіційно презентувала новий електрокросовер S7 - першу модель у новому електричному сімействі Honda Ye.…