Categories: Статті

Куди зник щуп: чому водії більше не можуть перевірити мастило вручну

Ще недавно перевірити рівень масла було дуже просто. Треба було лише відкрити капот, витягнути щуп, витерти його і знову вставити в двигун.

Чому автовиробники відмовляються від щупа для перевірки мастила

Замість щупа на панелі приладів тепер з’являється електронний індикатор рівня масла. Ця тенденція, яка почалася з преміальних марок, таких як BMW та Mercedes, зараз поширюється навіть на виробників бюджетних моделей та пікапів.

Здається дивним міняти дешевий і надійний щуп на складну електроніку, особливо коли ціни на автомобілі зростають через нові стандарти. Але у виробників є свої причини. Головна з них – недовіра до водіїв.

Автовиробники більше не хочуть, щоб клієнти заглядали під капот, бо багато сучасних водіїв не звикли самостійно перевіряти рівень олії. Крім того, при використанні щупа можна забруднитися, що не всім подобається.

Цифровий датчик показує інформацію кожного разу при увімкненні запалювання, що зручно для водія. Проте справа не лише в зручності. Неправильна перевірка або ігнорування рівня мастила може сильно пошкодити двигун. Виробники використовують цифрові системи, щоб зменшити ризики і уникнути можливих судових позовів.

Цифрові датчики мають технічні переваги. Вони дозволяють електронному блоку керування постійно контролювати рівень мастила, що допомагає точніше діагностувати проблеми, пов’язані не лише з кількістю, але й з тиском мастила.

Однак, експерти зауважують і негативні сторони. Невідомо, скільки саме інформації зберігають ці системи та як її можуть використовувати. Перехід на цифрові датчики рівня мастила показує загальну тенденцію до цифровізації автомобілів. Це робить життя водіїв зручнішим, але також збільшує їх залежність від електроніки та сервісних центрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

38 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago