Categories: Статті

Куди зник щуп: чому водії більше не можуть перевірити мастило вручну

Ще недавно перевірити рівень масла було дуже просто. Треба було лише відкрити капот, витягнути щуп, витерти його і знову вставити в двигун.

Чому автовиробники відмовляються від щупа для перевірки мастила

Замість щупа на панелі приладів тепер з’являється електронний індикатор рівня масла. Ця тенденція, яка почалася з преміальних марок, таких як BMW та Mercedes, зараз поширюється навіть на виробників бюджетних моделей та пікапів.

Здається дивним міняти дешевий і надійний щуп на складну електроніку, особливо коли ціни на автомобілі зростають через нові стандарти. Але у виробників є свої причини. Головна з них – недовіра до водіїв.

Автовиробники більше не хочуть, щоб клієнти заглядали під капот, бо багато сучасних водіїв не звикли самостійно перевіряти рівень олії. Крім того, при використанні щупа можна забруднитися, що не всім подобається.

Цифровий датчик показує інформацію кожного разу при увімкненні запалювання, що зручно для водія. Проте справа не лише в зручності. Неправильна перевірка або ігнорування рівня мастила може сильно пошкодити двигун. Виробники використовують цифрові системи, щоб зменшити ризики і уникнути можливих судових позовів.

Цифрові датчики мають технічні переваги. Вони дозволяють електронному блоку керування постійно контролювати рівень мастила, що допомагає точніше діагностувати проблеми, пов’язані не лише з кількістю, але й з тиском мастила.

Однак, експерти зауважують і негативні сторони. Невідомо, скільки саме інформації зберігають ці системи та як її можуть використовувати. Перехід на цифрові датчики рівня мастила показує загальну тенденцію до цифровізації автомобілів. Це робить життя водіїв зручнішим, але також збільшує їх залежність від електроніки та сервісних центрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Розкрили нову вагому перевагу електромобілів над бензиновими авто: що це означає

Міністерство енергетики США та Агентство з охорони довкілля провели своє дослідження і виявили ще одну…

3 години ago

Водіям розкрили важливу додаткову функцію ременів безпеки, яку слід знати всім

Ремені безпеки — важливий елемент захисту в автомобілі. Їх правильне використання допомагає зменшити ризик травм…

15 години ago

Як водіям не отримати штраф за встановлення ГБО на автомобіль: відповідь від МВС

Через зростання цін на бензин і дизель українці почали переводити свої авто на газ. Навіть…

15 години ago

Нова заборона для водіїв в Україні: за що у Раді пропонують штрафи на 34 тисяч гривень і позбавлення прав

В Україні розглядають новий законопроєкт №9564, який пропонує заборонити водіям автомобілів гучний звук вихлопу. Якщо…

16 години ago

Не лише перевищення швидкості: три небезпечні маневри, за які поліція зупинить автомобіль

Багато українських водіїв вважають, що якщо не перевищувати швидкість, поліція їх не зупинить. Але насправді…

16 години ago

Чи можна переоформити авто без відвідування ТЦК: пояснення юриста

Через воєнний стан і вторгнення РФ українці мають багато обмежень, у тому числі й у…

17 години ago