Categories: Статті

Куди зник щуп: чому водії більше не можуть перевірити мастило вручну

Ще недавно перевірити рівень масла було дуже просто. Треба було лише відкрити капот, витягнути щуп, витерти його і знову вставити в двигун.

Чому автовиробники відмовляються від щупа для перевірки мастила

Замість щупа на панелі приладів тепер з’являється електронний індикатор рівня масла. Ця тенденція, яка почалася з преміальних марок, таких як BMW та Mercedes, зараз поширюється навіть на виробників бюджетних моделей та пікапів.

Здається дивним міняти дешевий і надійний щуп на складну електроніку, особливо коли ціни на автомобілі зростають через нові стандарти. Але у виробників є свої причини. Головна з них – недовіра до водіїв.

Автовиробники більше не хочуть, щоб клієнти заглядали під капот, бо багато сучасних водіїв не звикли самостійно перевіряти рівень олії. Крім того, при використанні щупа можна забруднитися, що не всім подобається.

Цифровий датчик показує інформацію кожного разу при увімкненні запалювання, що зручно для водія. Проте справа не лише в зручності. Неправильна перевірка або ігнорування рівня мастила може сильно пошкодити двигун. Виробники використовують цифрові системи, щоб зменшити ризики і уникнути можливих судових позовів.

Цифрові датчики мають технічні переваги. Вони дозволяють електронному блоку керування постійно контролювати рівень мастила, що допомагає точніше діагностувати проблеми, пов’язані не лише з кількістю, але й з тиском мастила.

Однак, експерти зауважують і негативні сторони. Невідомо, скільки саме інформації зберігають ці системи та як її можуть використовувати. Перехід на цифрові датчики рівня мастила показує загальну тенденцію до цифровізації автомобілів. Це робить життя водіїв зручнішим, але також збільшує їх залежність від електроніки та сервісних центрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago