Categories: Статті

Максимальна економія: чи можна встановити ГБО на гібридне авто

Не всі власники гібридних автомобілів купують їх, щоб економити на пальному. Але з часом, коли стає зрозуміло, скільки пального споживає гібрид, ідея встановити газобалонне обладнання (ГБО) стає привабливішою. Дізнатися, наскільки це реально і вигідно для гібридних авто, можна в матеріалі РБК-Україна.

Гібридні автомобілі завдяки своїй ефективній силовій установці споживають менше пального, ніж авто з традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Проте, витрати на заправку все одно залишаються значними і порівнянні з витратами звичайних машин.

В чому особливість ГБО для гібридів

Оскільки гібридна силова установка значно відрізняється від традиційного двигуна внутрішнього згоряння, різниця в газифікації звичайного бензинового автомобіля і гібридного теж існує, хоча й не є кардинальною.

По-перше, бензинові двигуни гібридів часто працюють інакше, ніж звичайні двигуни внутрішнього згоряння з циклом Отто. Вони використовують так званий цикл Міллера (або цикл Аткінсона), щоб бути більш економічними. Однак, через це для роботи на скрапленому газі LPG потрібен особливий підхід до облаштування паливної системи.

У гібридних бензинових двигунах клапани працюють трохи інакше під час такту стиснення. Це означає, що стискання повітря у циліндрах триває коротший час, ніж у звичайних двигунах. Через це реальний ступінь стиснення менший, ніж той, що визначається конструкцією циліндра і поршня.

Якщо перевести бензиновий двигун гібридної машини на газ, потрібно налаштовувати параметри запалення і подачі газу. Це складне завдання, яке можуть виконати не всі майстерні, тому що потрібні спеціальні знання, навички та обладнання для програмування управління двигуном. Проте в українських СТО це можливо зробити.

Як узгодити ГБО з системою старт-стоп

У гібридних машинах бензиновий двигун часто працює короткими періодами. Електродвигун і бензиновий двигун по черзі замінюють один одного залежно від умов руху. Тому електроніка часто вимикає і запускає бензиновий двигун, іноді майже щохвилини. Переобладнуючи гібрид під газ, потрібно враховувати цей режим роботи. У звичайних машинах двигун запускається на бензині, а на газ перемикається пізніше. Щоб обійти цю різницю в роботі, майстри з встановлення газобалонного обладнання повинні знати, як подавати газ на гібриди.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Share
автор
Vladislava

Recent Posts

Поліція просить показати язика: навіщо це потрібно і чи можна відмовитися

У процесі контролю за дорожнім рухом поліція вдається до різних способів виявлення порушників ПДР, серед…

45 хвилин ago

Кому не варто купувати кросовери із заднім і повним приводом

Кросовери із заднім приводом найчастіше зустрічаються на динамічних моделях, тоді як повний привід зазвичай ставлять…

2 години ago

Новий дорожній знак з машиною і плюсом: його ігнорування загрожує штрафом у 21 000 грн

Правила дорожнього руху (ПДР) постійно змінюються, часто залишаючи водіїв у невіданні про те, що можна…

7 години ago

Що приховують чотири кільця: маловідома історія логотипу Audi

Логотип автобренду Audi є одним із найбільш упізнаваних у світі. За чотирма схрещеними кільцями ховається…

11 години ago

Навіщо потрібна кнопка REST в автомобілях Volkswagen: практичність та економія

Сучасні автомобілі нерідко мають кнопки та перемикачі, призначення яких автомобілістам одразу зрозуміти важко. У моделях…

13 години ago

Tesla стрімко летить у прірву: продажі впали на 20%, прибуток – на 71%

Американська автомобілебудівна компанія Tesla зіткнулася з найгіршими квартальними результатами за останні три роки. Як пише…

16 години ago