Маленькі гумові “вусики” на шинах авто: для чого вони потрібні
На нових шинах часто є маленькі гумові волоски. Багато хто вважає, що вони допомагають зменшити шум або показують, коли шина зношена. Але насправді це не так.
Як з’являються шипи на шинах
Шипи на шинах з’являються не з технічних причин, а як побічний продукт виробничого процесу. Це маленькі гумові зубці, які називають вентиляційними отворами або литниками. Їх ще можуть називати наконечниками шин, мітками воріт, кусачками та іншими термінами.
Читайте також:
Штраф за відкривання дверей «неправильною» рукою: що потрібно знати водіям
Штраф чи позбавлення прав: як каратимуть водіїв за повторні порушення
Ці шипи з’являються під час формування шин. Спочатку виробники створюють “зелену шину” — це шина без протекторів і без обробки. Потім її поміщають у спеціальну форму, де додають останні елементи.
Під час подачі тепла та повітря на формувальну шину газ повинен вийти, щоб під гумою не з’являлися бульбашки. Форма має тонкі канали, через які виходить повітря, і через це залишається лишок гуми.
Коли шини щойно виходять з заводу, на них завжди є ці тонкі гумові шипи. З часом вони стираються, особливо на тих ділянках, які найбільше контактують з дорогою.
Чи потрібно видаляти ці шипи
Автовласники часто питають, чи потрібно зрізати ці гумові волоски перед поїздкою. Насправді це не обов’язково. Вентиляційні отвори не впливають на роботу автомобіля, це просто залишки виробничого процесу.
Як пояснює технічний менеджер компанії Toyo Tires Стів Берк, ці отвори не мають жодної функції після виготовлення шини. Багато власників шоу-автомобілів люблять обрізати ці наконечники, щоб покращити вигляд авто.
Однак, якщо ви все ж вирішили видалити ці шипи, робіть це обережно. “Немає жодної практичної потреби їх зрізати, але якщо це потрібно, не використовуйте ножиці чи леза. Просто візьміть їх рукою і зірвіть. Насправді це може бути хорошим способом зняти стрес”, — каже Берк.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!